Public Relations News Website

امروز

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آئین معارفه انجمن علمی دانشجویی علوم دامی همراه با بزرگداشت مقام پروفسور پرویز فرهومند، استاد بازنشسته این گروه آموزشی برگزار شد.

این آئین با حضور اساتید و پیشکسوتان این رشته و میهمان ویژه فروغ قربانی، کارآفرین برتر کشور در سالن اجتماعات گروه علوم دامی دانشگاه ارومیه برپا شد.

دکتر محسن دانشیار، مدیرگروه آموزشی علوم دامی در ابتدای مراسم ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان نو ورود این گروه آموزشی به جایگاه این گروه در دانشگاه و استان اشاره و به مقایسه سطح علمی آن در مقایسه با گروه های مشابه در سایر دانشگاه ها پرداخت.

وی در خطاب به دانشجویان گفت: بیشتر اساتید این گروه از محصولات علمی همین گروه هستند و یادآور شد که برای موفقیت در این رشته اساتید این گروه ترجیح دادند به دلیل مجاورت در فشارم در ساختمان قدیمی این گروه مقیم باشند، تا دانشجویان از کم و کیف دروس آموزشی خود در کنار اساتید مطّلع شوند.

دکتر مهدی مخبر، حامد خلیل وندی، علی هاشمی، رسول پیرمحمدی، فرهاد فرخی به دعوت و اصرار دانشجویان به بیان تجارب علمی خود در گروه علوم دامی پرداختند.

قربانی، کارآفرین موفق استان و کشور با ۲۰۰ راس دام زنده، به دانشجویان از نحوه ی شروع کار خود در حوزه دامداری و دامپروری سخن گفت.

وی با بیان تجارب خود در این زمینه و سختیهای این راه پرنشیب و فراز تا رسیدن به وضعیت پویا، دانشجویان را به آزمودن این راه ترغیب نمود.

فروغ قربانی فرزند یک خانواده ی کشاورز و دامپرور و فارغ التحصیل رشته مدیریت اکنون با دارا بودن مجموعه ای نسبتا بزرگ از دامهای پرور روزانه ۱ تن شیر سالم را به مردم استان خود تامین می کند.

در ادامه این مراسم پروفسور فرهومند از خاطرات گذشته خود چند خاطره ی ماندگار را برای دانشجویان تعریف کرد و فعالیت در دانشگاه ارومیه را از افتخارات زندگی علمی خود برشمرد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir