Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه روز چهارشنبه 4 دی ماه در مراسم  معارفه دکتر میرعلی محمدی به عنوان سرپرست جدید دانشکده معماری شهرسازی و هنر این دانشگاه   و تکریم   دکتر ثبات ثانی رئیس پیشین این دانشکده که با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه ارومیه برگزار شد،‌گفت: وفاق و همدلی، ایجاد نظم و انضباط و توسعه دانشکده، سه محور مهمی است که از آقای دکتر محمدی برای اجرا در این دانشکده خواسته ایم.

رئیس دانشگاه ارومیه در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای دکتر میرعلی محمدی سرپرست جدید ، خطاب به همکاران دانشگاهی این دانشکده گفت: از شما همکاران عزیز نیز انتظار داریم که با دکتر محمدی در جهت توسعه دانشکده همکاری های لازم را انجام دهید.

دکتر حب نقی ادامه داد: از زحمات چندین ساله دکتر ثبات ثانی به خاطر قبول این مدیریت در شرایط اقتصادی و پیشبرد و توسعه دانشکده معماری شهرسازی و هنر نیز تشکر می کنیم. ان شاا..  زین پس نیز از علم و دانش ایشان در جهت پیشرفت دانشگاه استفاده  می کنیم.

دکتر ثبات ثانی رئیس سابق دانشکده معماری شهرسازی و هنر نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عمکلرد خود در طول مدیریت در این دانشکده، گفت: از کارهای خود در محضر خداوند متعال و وجدان خود احساس آرامش دارم. از رئیس دانشگاه به جهت حمایت خود در طول این چند سال تشکر می کنم و از همکاران خودم در این دانشکده طلب حلالیت می کنم.

همچنین دکتر میرعلی محمدی رئیس جدید دانشکده معماری شهرسازی و هنر دانشگاه ارومیه ضمن تشکر از رئیس دانشگاه به جهت اعتماد به وی و تشکر از زحمات دکتر ثبات ثانی، گفت: از روسای اسبق این دانشکده نیز تشکر میکنم. این دانشکده با توجه به وجه ی تاریخی و معماری شهر ارومیه می تواند جایگاه خوبی در شهر ارومیه داشته باشد.

دکتر محمدی بیان کرد: این دانشکده، دانشکده ای جوان و در عین حال به واسطه رشته هایی با تقاضای بالا دارای جایگاه مهمی در دانشگاه ارومیه است. از همکاران  نیز درخواست دارم در راستای توسعه و پویایی دانشکده در سطح جامعه به من کمک کنند.

وی افزود: به هیچ وجه از دستورالعمل ها و قوانین عدول نخواهم کرد و با توجه به ویژگی های رشته های این دانشکده از بسیاری از پتاسنیل های این استان می توانیم استفاده کنیم.

در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس و هدیه ای از زحمات چندین ساله دکتر ثبات ثانی تقدیر و تشکر شد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir