Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهندس رسول اکبری مدیر جدید امور اداری دانشگاه ارومیه در مراسم معارفه خود و تکریم دکتر غیور مدیر سابق امور اداری دانشگاه که با حضور رئیس و معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه در روز شنبه 7 دی ماه برگزار شد، گفت: ما در امور اداری با انجام راه کارهایی بیشتر از تغییر، تحول ایجاد خواهیم کرد. در این حوزه انتظار دانشگاهیان از ما انجام خدماتی بدون تبعیض و جاری شدن قانون است. امیدوارم این خدمات را به نحو احسن بتوانیم انجام دهیم.

دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه ضمن تشکر از دکتر غیور به جهت خدمات و زحمات ایشان، بیان کرد: ما در مدیریت دانشگاه ارومیه در مقابل دو حق پاسخگو هستیم، حق بیت المال و حق افراد. به همین جهت کار در حوزه امور اداری بسیار سخت و حساس است .

دکتر حب نقی ضمن آرزوی توفیق برای مهندس  اکبری در سمت جدید، گفت: ایجاد وفاق، همدلی و شادابی در بین همکاران از دیگر وظایف حوزه مدیریت امور اداری است که امیدواریم آقای اکبری در این مدیریت همانند مسئولیت های گذشته خود موفق باشد .

دکتر فرزاد غیور مدیر سابق امور اداری دانشگاه ارومیه نیز در این مراسم گفت: من سعی کردم در دوران خدمت خود در این حوزه همواره عدالت رو رعایت کرده و طبق آیین نامه ها  قوانین را جاری کنم.

دکتر غیور ادامه داد: از تمامی مدیران که به بنده در طول این سه سال اعتماد کردند و همچنین از تمامی همکاران خودم در این حوزه به جهت یاری و همکاری با بنده، تقدیر و وتشکر می کنم.

در پایان این جلسه از زحمات دکتر غیور با اهدای لوح هدیه ای تقدیر و تجلیل شد و حکم دکتر رسول اکبری به عنوان مدیر امور اداری دانشگاه ارومیه  از سوی رئیس دانشگاه اعطاء  شد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir