Public Relations News Website

امروز

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در جلسه ماهانه ستاد اقامه نماز دانشگاه ارومیه روز شنبه 7 دی ماه که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، مطرح شد: برای تسهیل در اقامه نماز جماعت توسط دانشگاهیان، مکان ها برپایی نماز جماعت در سطح دانشگاه ارومیه به صورت کمی و کیفی افزایش می یابد.

دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه گفت: به زودی با پیوستن مکان مجاور نماز خانه پردیس شهر دانشگاه ارومیه به نماز خانه ، وسعت این نماز خانه چندین برابر افزایش خواهد یافت و جوابگو تعداد زیاد  نمازگزار محترم در این مکان خواهد بود.

دکتر یونسعلی علیجو معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه ضمن تاکید بر این نکته که اکثر مسائل  مسجد دانشگاه توسط این معاونت رفع می شود، گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوعات اثر و برکات نماز، برگزاری کارگاه های آموزشی معرفت افزایی در خصوص نماز، برگزاری برنامه های مذهبی کانون های فرهنگی در مسجد دانشگاه و همچنین ارتباط بیشتر ائمه جماعت با دانشجویان از جمله برنامه هایی است که می تواند در امر گسترش فرهنگ نماز و نماز جماعت در دانشگاه تاثیر گزار باشد.

دکتر علیجو بیان کرد: برپایی نماز های جماعت در خوابگاه ها و دانشکده ها که الان نیز در برخی از این امکان علاوه بر مسجد دانشگاه نماز برپا می شود، می تواند در گسترش فرهنگ نماز جماعت تاثیر گزار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در این جلسه با اشاره به آیات و روایات به تعدد اماکن برگزاری نماز جماعت جهت تسهیل در این امر تاکید کرد.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir