Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور دکتر حب نقی رئیس و جمعی از اعضای هیئت رئیسه و روسای گروه های آموزشی دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر و فناوری های پیشرفته، دکتر نظر پور به عنوان سرپرست جدید این دانشکده معرفی و از زحمات دکتر رضازاده رئیس سابق این دانشکده تقدیر و تشکر شد.

دکتر حبی نقی رئیس دانشگاه ارومیه در این مراسم  گفت: با توجه به اینکه دکتر رضازاده در راستای افزایش تبادلات علمی و بین المللی دانشگاه به عنوان محقق ارشد در دانشگاه ایالتی اورال جنوبی جمهوری فدراسیون روسیه عهده­دار مسئولیت شده اید،  از زحمات این همکار عزیز  که جزء ذخایر علمی دانشگاه ارومیه و استان هستند و به دفعات برای دانشگاه و ایران  عزیزمان افتخار آفرین شده اند، تقدیر و تشکر می کنیم.

رئیس دانشگاه ارومیه ضمن آرزوی توفیق برای دکتر نظر پور سرپرست جدید این دانشکده بیان کرد: دانشکده فنی از افتخارات دانشگاه است و هموراه نقش مهمی در ارتقای دانشگاه داشته است و همین امر باعث شده که ما همواره انتظار بیشتری از این دانشکده در همه زمینه و بالاخص بحث ارتباط با صنعت داشته باشیم.

دکتر قادر رضازاده سرپرست سابق دانشکده فنی مهندسی و برق و کامپیوتر و فناوری های پیشرفته نیز در این جلسه ضمن از تشکر از هیئت رئیسه دانشگاه و تمامی همکاران این دانشکده که در طول مدیریت وی یاری رسان بودند تشکر کرده  و برای دکتر نظر پور آرزوی توفیق کرد.

همچنین دکتر نظر پور سرپرست جدید این دانشکده نیز ضمن تشکر از اعضای هیئت رئیسه به خاطر اعتماد به وی گفت: امیدوارم امانتدار خوبی باشم و از تجربیات دکتر رضازاده حتما در مدیریت این دانشکده استفاده خواهم کرد. از هیئت رئیسه و رئیس دانشگاه نیز خواهان حمایت بیشتر از این دانشکده هستیم.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir