Public Relations News Website

امروز

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور رئیس و اعضای هیات ریسه دانشگاه ارومیه و رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی عصر روز دوشنبه ۱۶ دی ماه از چند محصول دانش بنیان رو نمایی شد  

دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه در حاشیه این رونمایی گفت: ما دانشگاهیان را در دانشکده های مختلف تشویق می کنیم تا شرکت دانش بنیان تشکیل داده و دست آوردهای علمی خود را تجاری سازی کنند.

رئیس دانشگاه ارومیه بیان کرد: سیاستهای دانشگاه نیز به همین صورت است که ما دانشگاهیان را به سمت پژوهش هایی در جهان رفع مشکلات جامعه و ارتباط با صنعت سوق می دهیم .

دکتر نیکبخت هم رئیس پارک علم و فناوری استان اذربایجان غربی  نیز با اشاره به اینکه ۹۱ شرکت دانش بنیان در این پارک فعالیت می کنند, گفت: پارک ظرفیت خوبی برای تولید فناوری , توسط فناوران هست. 

دکتر نیکبخت بیان کرد: ما در ابتدای راه از شرکت های دانش بنیان حمایت مادی هم می کنیم تا در شروع کسب و کار خود و در ابتدای ورود به بازار  دغدغه های خاص محیط های کسب و کار را نداشته باشند   

تجهیزات روشنایی خورشیدی،  انواع پایه های رویشی و نهال درختان میوه با پایه های رویشی، مکمل غذاهای مخمری، پودر جلبک اسپرولینا ، کیت جدید استخراج DNA  ، فروسنج مخروطی مزرعه ای اتوماتیک، شبیه ساز باران،  مینی لایسیمترهای زهکش دار، سیلندرهای استاندارد نمونه برداری، طراح و ساخت پهباد،  انواع مکمل خوراک و دام، کشت زعفران به شیوه ایروپنیک، سیستم تصفیه هوا، سیستم همیار پزشک جهت تشخیص تومورهای سرطانی و طراحی و ساخت دستگاه کمپوستر خانگی از جمله این محصولاتی بود که طبق این آیین رونمایی شد.

در زیر ویدیو گزارش  صدا و سیمای آذربایجان غربی از آیین رو نمایی از محصولات دانش بنیان مشترک دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری استان را مشاهده نمایید.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir