Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

 نشست صمیمی دکتر میر حسن سید عامری رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه ارومیه و دکتر جواد طلوعی آذر مدیر گروه فیزیولوژی ورزشی و حرکات اصلاحی با انجمن علمی ـ ورزشی دانشکده علوم ورزشی در اتاق انجمن علمی دانشکده روز شنبه 28 دی ماه برگزار شد.

دکتر میرحسن سید عامری در مورد فلسفه وجودی، رسالت و وظایف انجمن علمی ـ ورزشی مورادی را مطرح و بیان کرد: تعامل اعضای انجمن با اعضای محترم هیأت علمی در برگزاری دوره­ها و کارگاه­های آموزشی، حضور بیشتر دانشجویان کارشناسی در دفتر انجمن علمی ـ ورزشی، نحوه مشارکت هرچه بیشتر دانشجویان در انجمن علمی دانشکده، برگزاری نشست و دوره­های آموزشی توسط ورزشکاران نخبه، مربیان حرفه­ای و چهره­های شاخص و برگزاری کلاس­های دانش آفزایی، مربیگری و داوری، برگزاری اردوهای فرهنگی ـ آموزشی ـ ورزشی از جمله انتظارات ما از انجمن ورزشی است که در جهت عملیاتی نمودن آنها باید تلاش شود.

در ادامه این جلسه دکتر جواد طلوعی آذر مدیر گروه فیزیولوژی ورزشی و حرکات اصلاحی دانشکده ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس دانشکده در دفتر انجمن، خطاب به مسئولین انجمن علمی گفت: برگزاری کلاس­های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد، برگزاری المپیاد علمی ـ ورزشی ویژه دانشجویان علوم ورزشی و تقدیر از دانشجویان برتر علمی و ورزشی از جمله برنامه هایی هست که پیشنهاد می کنم در جهت غنای فعالیت­های آموزشی انجمن علمی ارائه اجرا شود.

در پایان جلسه محمد تقی زاده مسئول انجمن و اعضای انجمن علمی و ورزشی دانشکده پیشنهاداتی را جهت پیشبرد اهداف انجمن بیان کردند .

مشارکت دانشجویان کارشناسی در پروپوزال و پایان­نامه دانشجویان ارشد و دکتری، برگزاری مسابقات کتابخوانی، معرفی دانشجویان برتر از طریق مانیتور تبلیغاتی دانشکده و برگزاری کلاس­های جبرانی و فوق العاده برای دانشجویان از جمله پیشنهادات اعضای انجمن علمی ورزشی بود که در این جلسه مطرح شد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir