Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

در جلسه مشترک رئیس دانشگاه ارومیه و رئیس جدید دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی بر تعامل و همکاری  بیشتر این دو دانشگاه تاکید شد. این جلسه که در آن برخی از معاونین دو دانشگاه نیز حضور داشتند روز شنبه 28 دی ماه  برگزار شد.

دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه در این جلسه ضمن تبریک به دکتر یوسفی رئیس جدید دانشگاه فنی حرفه ای به جهت انتصاب ایشان ، گفت: یکی از برنامه های راهبردی دانشگاه ارومیه سوق دادن دانشجویان به سمت کارآفرینی و مهارت آموزی است. در همین راستا تفاهم نامه هایی با سازمان فنی و حرفه ای منعقد کرده ایم تا دانشجویان به صورت فوق برنامه از دوره های مهارت اموزی این سازمان بهره ببرند.

دکتر حب نقی ضمن تاکید بر لزوم افزایش مهارت های دانشجویان، بیان کرد: ما نسبت به جوانان مسئول هستیم و می توانیم از ظرفیت های دانشگاه ارومیه و دانشگاه فنی و حرفه ی به صورت مشترک در جهت افزایش مهارت ها و کارآفرینی دانشجویان استفاده کنیم.

دکتر یوسفی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان نیز در این جلسه ضمن معرفی فعالیت های دانشگاه فنی و حرفه ای و بیان ظرفیت های آن، بیان کرد: با توجه به مجهز بودن دانشگاه فنی و حرفه ای استان به امکانات و کارگاه های صنعتی می توانیم ارتباط خوبی با دیگر دانشگاه های منطقه و صنعت داشته باشیم و برای گسترش این ارتباط ها برنامه هایی را نیز اجرا می کنیم.

دکتر یوسفی ضمن تاکید بر اینکه دانشجویان فارغ  التحصیل این دانشگاه دیگر نیاز به شغل دولتی ندارند ادامه داد: دانشجویان ما با توجه به مهارت هایی که در طول دوران تحصیل خود فرا گرفته اند به راحتی می توانند شغل برای خود ایجاد کنند. ما اعتقاد داریم حتی از دوره های کارورزی نیز دانشجویان می توانند بهترین بهره را برده و نهایتا منجر به جذب آنها در همان صنعت شود.

در ادامه جلسه در مورد نحوه گسترش همکاری های دو دانشگاه بحث و تبدل نظر شد. 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir