Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

در هشتمين جلسه هيات نظارت استانی که با حضور اعضای حقيقی و حقوقی و رياست دانشگاه اروميه با دعوت دکتر مرندی رﺋﻴﺲ گروه نظارت و ارزيابی دانشگاهها و ﻣﺆسسات آموزش عالی استان در دفتر رياست دانشگاه تشکیل گرديد، پیشنهاد شد: سامانه ­ای جهت بررسی انتقادات از عملکرد دانشگاه ها و ﻣﺆسسات آموزش عالی توسط هيات نظارت برای تسهيل در پيگیری مطالبات ايجاد گرديده و در اختيار دانشجويان قرار داده شود.

در اين جلسه درباره بايدها و نبايدهای نظارت و ارزيابی دانشگاهها و ﻣﺆسسات آموزش عالی بحث و تبادل نظر بعمل آمد و هرکدام از اعضای جلسه ديدگاهها و نظرات خود را ابراز نمودند.

دکتر حب نقی رﺋﻴﺲ دانشگاه اروميه در این جلسه با تاکيد بر توانمندی دانشگاه ها خواستار هم افزايی و تعامل دانشگاه ها در جهت ارتقاﺀ کيفيت آموزشی شده و گفت: افزايش کيفيت استانداردهای آموزشی در مراکز آموزش عالی استان می­توان ميزان خروج افراد مستعد و نخبه از کشور را کاهش داد.

دکتر مظفری معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه با اشاره به اينکه دانشجويان ساير مراکز آموزش عالی استان از لحاظ صدور مدرک تحصيلی هيچ تمايزی با يکديگر و نيز با دانشگاه اروميه ندارند خواستار استفاده از شيوه نامه دانشگاه اروميه برای ساير ﻣﺆسسات آموزش عالی غير دولتی و غير انتفاعی استان شد.

در اين جلسه ديدگاههای اعضای جلسه پيرامون انتقادات، اختيارات و امکانات هيات نظارت استانی در عملکرد شان و نيز ساير موارد از قبيل زيرساختهای دانشگاهها و ارتقای کيفيت آموزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir