Public Relations News Website

امروز

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان در جلسه ی هم اندیشی استادان دانشگاه ارومیه با موضوع   شاخصه های انتخاب تمدن ساز که به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار شد، گفت:  برخی تفکرات مبنی بر بی کاربرد بودن مجلس شورای اسلامی و نیاز به تعطیل کردن این مجلس، تفکرات اشتباهی هستند

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه بیان کرد: این که مردم قدرت تصمیم گیری دارند یک آزادی و امکان است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدیه کرده است و نباید مبادی اعلان نظر مردم را ببندیم و در ضمن کسانی که رد صلاحیت شده اند، این به این معنی نیست که همه این افراد کارهای ناپسندی انجام داده اند. ممکن است خیلی از افراد صلاحیت حضور در مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نماینده را نداشته باشند و این دید که همه کسانی رد صلاحیت شده اند، مشکلات و ضعف های بزرگی دارند، درست نیست.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بایستی اصلاح شود که این امر توسط خود نمایندگان بایستی انجام شود. وظیفه ما این است که نمایندگان اصلح را به مجلس بفرستیم که این موضوع خود به خود باعث بهبود اوضاع و اصلاح قانون و آیین نامه مجلس خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به روایت از پیامبر خطاب به حضرت زهرا(س) مبنی بر« ای فاطمه من در روز قیامت هیچ کاری برای تو نمی توانم بکنم اگر عمل نداشته باشی!»، افزود: آن چه ما را نجات خواهد داد در روز قیامت، ایمان و عمل صالح است و هیچ کدام یک از این پست ها و مقام های دنیوی به درد ما نخواهد خورد و ما بایستی تلاشمان بر این امر باشد که ایمان و عمل صالح را در خود تقویت کنیم و انسان هایی بودند که همسر پیامبر بودند و سالیان سال با پیامبر اکرم زیستند ولی این همسر پیامبر بودن به دردشان نخورده و چون ایمان و عمل صالح نداشته اند، دچار مشکل شده اند.

در پایان، دکتر قریشی بیان کردند که صرف انتخاب اصلح کفایت نمی کند و ما بایستی مطالبه گر نیز باشیم و طی دوره 4 ساله نمایندگی باید از نمایندگان مجلس مطالباتمان را درخواست کنیم.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir