Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر نظریانی معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشگام در امر پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا است ، گفت: شورای سلامت دانشگاه تشکیل شده است.  این شورای  مسوولیت دارد مسائل مربوط به بهداشت محیط دانشگاه را در مقابله با ویروس کرونا مدیریت کند که ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیز به این منظور اختصاص یافته است.

 رییس شورای سلامت دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه فرآیند ضدعفونی کردن بخش‌های مختلف دانشگاه ارومیه تاکنون در چندین مرحله صورت گرفته است، گفت: این فرآیند تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

دکتر نظریانی  گفت: دانشگاه ارومیه به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشگام در امر پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا، از همان روزهای ابتدایی شیوع این بیماری به منظور رفع نگرانی خانواده ها و حفظ سلامت دانشجویان اقدام به تعطیلی کلاس‌های آموزشی و تخلیه خوابگاه‌های دانشجویی خود کرد.

وی افزود: پس از تعطیلی کلاس‌های آموزشی و خوابگاه‌ها، به جهت جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا، فرآیند ضدعفونی به شکل سیستماتیک در همه خوابگاه‌ها، ساختمان‌های آموزشی و محیط‌های اداری دانشگاه ارومیه انجام شده است

وی با اشاره به اینکه عملیات ضدعفونی دانشگاه ارومیه شامل‌ دانشکده فنی مهندسی خوی و مرکز آموزش عالی میاندوآب نیز می‌شود، افزود: تاکنون این عملیات در بخش‌های مختلف دانشگاه ارومیه طی چند نوبت انجام شده و تا پایان تعطیلات نیز ادامه خواهد داشت.

دکتر نظریانی در ادامه به تغییر تقویم آموزشی دانشگاه ارومیه هم اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای جبران کلاس‌هایی که در اسفندماه به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا برگزار نشده است، نیمسال تحصیلی جاری به مدت ۲ هفته طولانی‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین از اساتید دانشگاه نیز خواسته شده است که نسبت به تهیه محتوای دیجیتال دروس خود اقدام کنند که در آینده نزدیک ارایه مجازی دروس هم به صورت آنلاین و آفلاین انجام خواهد شد.  

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز با توجه به تعطیلی فعالیت‌های آموزشی و حضور نداشتن دانشجویان، استفاده از منابع علمی و یا تمدید مهلت امانت کتاب از کتابخانه مرکزی دانشگاه ارومیه به صورت مجازی انجام می‌شود.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir