Public Relations News Website

امروز

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه صبح روز شنبه 9 فرودین در جلسه توجیهی سامانه آموزش مجازی دانشگاه ارومیه که با حضور روساي دانشكده ها و مدیران آموزشی دانشگاه  برگزار شد٫ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت:حفظ سلامتی و جان افراد در والاترین الويت ها قرار داد و ما مسئول سلامت دانشگاهیان هستیم اما با توجه به راه اندازی این سامانه امر آموزش به هر حال تعطیل نمی شود. 

 دکتر حب نقی ادامه داد: ادامه فعالیت های حضوری دانشگاه چه در بخش اداری و چه در بخش آموزش هماهنگ با ستاد مبارزه با کرونا خواهد بود و هر تصمیمی از طرف این ستاد گرفته شود در دانشگاه همان نیز اجرا خواهد شد. 

رئیس دانشگاه ارومیه ضمن تاکید بر تشكيل اكثر جلسات دانشگاه به صورت مجازی گفت: مسئولین دانشکده ها با هماهنگی معاونین و روسای گروه های آموزشی و با برگزاری جلسات به صورت مجازی بر روند آموزش مجازی نظارت کنند. 

وی افزود: فعاليت این سامانه در اول کار است و ممکن مشکلاتی داشته باشد ولی کارشناسان ما در معاونت آموزشی در صدد رفع این مشکلات هستند و یک نفر نیز به عنوان ادمين این سیستم و معاونين آموزشي و مسئولين كامپيوتر دانشكدهها  بعنوان راهبران سيستم جهت حل مسائل اساتید و دانشجویان تعيين مي شوند. 

 حجم اینترنت مصرفی٫ خريد قلم نوری مورد نیاز اساتید٫  راهبري سیستم٫ عدم دسترسی برخی از دانشجویان به اینترنت ٫ نحوه جا به جايي برخي كلاسهاي عملي ، باليني و آزمايشگاهي به ترم بعدي،  کلاس های توجيهي مجازي آموزشی برای اساتید٫ تالار گفتگو برای آموزش به همکاران ٫ امکانات سخت افزاری  از جمله مسايلي بودند که مدیران و معاونین آموزشی دانشکده ها در این جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دادند.

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir