Public Relations News Website

امروز

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت علوم و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت بهداشت، "پویش دانشجویی مبارزه با کرونا" با نام زندگی دست یاریگر توست" راه‌اندازی شد.

فراخوان «پویش دانشجویی مقابله با کرونا» با مشارکت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت علوم و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت بهداشت راه‌اندازی شد تا دانشجویان در چهار محور «پیشگیری»، «مقابله»، «تاب آوری» و «مستندسازی» بتوانند در این پویش ملی شرکت کنند.

باتوجه به اعلام آمادگی دانشجویان بسیاری برای مشارکت و کمک رسانی به مردم و درجهت مبارزه با بیماری کرونا،  مقرر شد با مشارکت دو وزارتخانه علوم و بهداشت، پویش دانشجویی مقابله با کرونا در دانشگاه‌های سراسر کشور راه‌اندازی شود.

این پویش ملی و دانشجویی با نام زندگی دست یاریگر توست با حضور دانشجویان داوطلب و با هدف کمک‌رسانی برای شکست بیماری کرونا شکل گرفته است.

با توجه به فراخوان "پویش دانشجویی مقابله با کرونا"، سامانه ثبت‌نام دانشجویان داوطلب برای مشارکت در این پویش ملی راه‌اندازی شد و از این پس دانشجویان می‌توانند با مراجعه به لینک http://itmfd.behdasht.gov.ir/page/corona نسبت به ثبت‌نام در این پویش ملی اقدام کنند.

بر این اساس از کنشگران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها اعم از مجموعه‌های دانشجویی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، تشکل‌های اسلامی، نشریات دانشجویی، معاونان و مدیران فرهنگی دانشجویی، استادان مشاور فرهنگی و کارشناسان فرهنگی که همواره همراه حرکت فرهنگی دانشگاه‌ها هستند دعوت می‌شود تا با پیوستن به این پویش بزرگ در ریشه کنی این بیماری مؤثر باشند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir