Public Relations News Website

امروز

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه در مراسم تکریم از دکتر سبزی و معارفه دکتر مرتضی بهرام روسای سابق و فعلی دانشکده علوم پایه و شیمی این دانشگاه که با حضور معاونین و مدیران گروه های آموزشی این دانشکده برگزار شد ، ضمن اشاره به چالش جدیدی که برای اساتید و دانشجویان دانشگاه پیش آمد و روند رو به رشد امر آموزش مجازی، گفت: به عنوان مسئول دانشگاه از زحمات اساتید دانشگاه ارومیه به جهت صرف وقت و فعالیت گسترده وچشم گیر آنها در امر آموزش مجازی تشکر می کنم.

رئیس دانشگاه ارومیه بیان کرد: هم اکنون 12 سرور به امر آموزش مجازی دانشگاه ارومیه اختصاص یافته است که این نشان دهنده حجم بالای فعالیت های همکاران دانشگاهی بوده و  از دانشگاه های همجوار که در این زمینه فعالیت می کنند بیشتر است. این راهی است که ما شروع کردیم و رو به جلو است و به عقب باز نخواهیم گشت و ان شالله آموزش مجازی بخشی از آموزش ما خواهد شد و از این زیرساخت در سالهای آینده نیز می توانیم استفاده کنیم.

دکتر حب نقی با اشاره به شرایط کنونی جامعه که بر اثر بیماری کووید - 19 و تحریم ها و فشارهای بین المللی به وجود آمده است، اضافه کرد: دشمنان گمان می بردند که این شرایط باعث زمین گیر شدن امورات کشور  خواهد شد، اما امروز به مدد الهی و  با تلاش کادر بهداشتی ،‌دانشمندان، اساتید،‌جوانان، نیروی های جهادی و همه آحاد مردم این آرزوی  دشمنان مثل همیشه نقش بر آب شده و جمهوری اسلامی ایران به امید خدا این بحران را نیز با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

رئیس دانشگاه ارومیه در ادامه گفت: از زحمات دکتر سبزی که علاوه بر ریاست دانشکده به عنوان پدر معنوی این دانشکده نیز مورد احترام همکاران بود تشکر و قدردانی می کنیم. دکتر سبزی در دوران سخت مالی این مسئولیت را قبول کرده بودند و ما امروز از زحمات ایشان در این دوران تشکر می کنیم.

دکتر حب نقی ادامه داد: دکتر بهرام از همکاران جوان و با انگیزه ما در این دانشکده هستند که ما از ایشان انتظار زیادی داشته و امیدواریم بتواند با ایجاد همدلی بین همکاران و ایجاد بستری مناسب جهت استفاده از تمامی تجهیزات و ظرفیت های این دانشکده برای تمامی همکاران روز به روز موجب شکوفایی این دانشکده شود. ما هم به عنوان مسئولین دانشگاه از ایشان حمایت می کنیم.

در این جلسه دکتر سبزی رئیس سابق دانشکده علوم پایه و شیمی نیز ضمن تشکر از حمایت های ریاست دانشگاه در دوران مدیریت وی، گفت: دکتر بهرام از نیروی های جوان و با انرژی دانشکده هستند. برای ایشان موفقیت های  بیشتری ارزو می کنم و هر کمکی بخواهند در خدمتشان هستم. از همکاران دانشکده هم اگر موردی پیش امده باشد حلالیت می طلبم.

همچنین دکتر مرتضی بهرام رئیس جدید دانشکده علوم پایه و شیمی نیز در این جلسه ضمن تشکر از اعتماد رئیس دانشگاه تشکر کرده و گفت: از دکتر سبزی  بسیار تشکر می کنم. ایشان در طول دوران ریاست خود در این دانشکده خدمات ارزنده ای انجام دادند و ما هم در دوران مدیریت جدید از تجربیات و کمک های ایشان بهره خواهیم بود .

دکتر بهرام در ادامه ضمن بیان گزارشی از تقطیر و خالص سازی الکل اتیلیک برای تهیه محلول ضدعفونی کننده در آزمایشگاه شیمی کاربردی دانشکده علوم پایه و شیمی، گفت: تجهیز چند کلاس دانشکده به تجهیزات آموزش مجازی و هوشمند، ایجاد اختیار در دانشکده ها برای ارتباط راحت تر با صنعت، ایجاد زیرساخت نرم افزاری برای ارزیابی اساتید توسط مدیران گروه ها از جمله خواسته های دانشکده علوم است.

در پایان این جلسه حکم دکتر بهرام اعطا و  با اهدای لوح و هدیه ای از زحمات دکتر سبزی تجلیل شد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir