Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در جلسه تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان که با حضور روسای دانشگاه ها و مسئولین نهادهای نمایندگی رهبری در دانشگاه ها و فعالان بسیج دانشجویی به میزبانی دانشگاه ارومیه روز یک شنبه 28 اردیبهشت برگزار شد،‌گفت:   دانشگاه کلید گشایش قفلهای مشکلات جوامع مختلف است، اگر جامعه ما فقط صرفا علم زده بدون معنویت باشد حتی در حل مشکلات خودش عاجز خواهد شد.

سردار شهسواری ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع) گفت: بسیجی واقعی حضرت علی ع بود که تمام اهتمام خود را صرف اسلام کرد و همه بسیجی ها هم باید مانند ایشان باشند.

فرماند سپاه آذربایجان غربی بیان کرد: بسیاری فکر می‌کردند که  با توجه به تحریم‌ها کرونا جمهوری اسلامی را زمین گیر خواهد کرد ولی با تدبیر  مقام معظم رهبری و همت و پشتکار مسئولین و مردم که در تاریخ بیسابقه بود، توانستیم سر بلند بیرون بیاییم

سردار شهسواری ضمن تشکر از سرهنگ عباس زاده مسئول سابق بسیج دانشجویی گفت:‌  سرهنگ عباس زاده اهل تعامل و همکاری با دانشگاه ها و نهادها بوده و این از افتخارات ایشان است.

دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه ضمن تشکر از سرهنگ عباس زاده مسئول سابق بسیج دانشجویی و تبریک به مسئول جدید بسیج دانشجویی استان ، گفت: با سرهنگ عباس زاده رابطه خیلی خوبی داشتیم ایشان صبور، اهل تعامل و مذاکره با دانشگاهیان بود ، مسایل بسیار زیادی در دانشگاها بود که اگر درایت ایشان نبود خیلی غامض میشد .

رئیس دانشگاه ارومیه بیان کرد : انشالله مسئول جدید نیز با توجه به نیروی و پتانسیل جوانی، با قدرت بیشتری راه سرهنگ عباس را ادامه دهد.

حجت الاسلام و المسلمین اسم حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان نیز در این جلسه ضمن تاکید بر این نکته که همه موفقیت ها و آسیب ها ناشی از مساله فرهنگ است، گفت:‌ باید دست به دست بدهیم و مطالبات  مردمی را چه در دانشگاه و چه در خارج  از دانشگاه پاسخ گوییم. از هیجانات سیاسی و سیاست زدگی  و سلیقه گرایی روز مره پرهیز کنیم. نمونه این پاسخ گویی همین مساله مبارزه با کرونا و کمک های مومنانه بود.

وی افزود : نهاد نمایندگی همواره در کنار بسیج و سپاه و مسئولین  دانشگاهی است.  باید همه در خدمت به دانشجویان و دانشگاهیان در کنار هم باشیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوحی از زحمات سرهنگ عباس زاده مسئول سابق بسیج دانشجویی استان تجلیل و همچنین با اهدای حکمی سید محمود صفری به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی منصوب شد .  

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir