Public Relations News Website

امروز

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 دهمين نشست سراسري هم‌انديشي و آموزشي معاونان و مديران بين‌الملل دانشگاه‌ها، مراكز آموزش عالي و پژوهشي و پارك‌هاي علم و فناوري با حضور وزير علوم، تحقيقات و فناوري، سفراي تعدادي از كشورهاي خارجي و مقامات وزارت علوم و روساي برخي از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و پارك‌هاي علم و فناوري كشور به صورت وبينار برگزار گرديد.

 در اين نشست، دكتر غلامي وزير محترم علوم، تحقيقات و فناوري به بيان نظرات خود پرداختند. ايشان ضمن تشكر از حضور شركت كنندگان دراين نشست، تلاش جامعه دانشگاهي را در راستاي ارتقاي سطح علمي كشور و توسعه روابط بين المللي ميان دانمشگاه هاي ايران و جهان را بسيار مطلوب ارزيابي كردند. ايشان با تاكيد بر اينكه راهبرد اصلي وزارت علوم ارتقاي ارتباطات علمي و بين المللي مي باشد، آن را حاصل زحمات روساي دانشگاه ها و به خصوص مديران امور بين الملل دانشگاه دانستند. دكتر غلامي اضافه نمودند كه با توجه به همه گير شدن ويروس كرونا، مي بايست روند همكاري هاي بين المللي با بكارگيري روش هاي جديدي كه در ايران و ساير كشورها به صورت تجربه بدست مي آيد، پيش برده شود.ايشان عملكرد دانشگاه را در تغيير مسير اموزش حضوري به آموزش مجازي را بسيار مثبت ارزيابي كردند و اضافه كردند كه همانطور  كه در مسير آموزش وقفه اي حاصل نگرديد، در امور بين الملل نيز ارتباط ميان دانشگاه ها مي بايست حفظ گردد. ايشان همچنين در مورد حفظ و افزايش دانشجويان غير ايراني در كشور تاكيد كردند و فرمودند كه حتما تدابيري در اين مورد توسط دانشگاه ها اتخاذ شود چرا كه توجه به اين اشخاص تضمين كننده جريان آمد و شد دانشجويان غير ايراني به دانشگاهاي كشور مي شود و عملكرد دانشگاه هايي كه اين دانشجويان را تحت پوشش آموزش مجازي قرار دادند، بسيار مطلوب دانستند.

 در نهايت ايشان بازنگري در حوزه علمي و بين المللي در شرايط فعلي را نيازمند به يك طراحي و همفكري در درون مجموعه آموزش عالي كشور دانستند و تاكيد نمودند كه اين بازنگري با مساعدت ساير نهادهاي علمي انجام پذير خواهد بود.

 همچنين در اين نشست، سفراي كشورهاي اتريش، قزاقستان و آفريقاي جنوبي به بيان نظرات خود در ارتباط با گسترش همكاري ميان ايران و اين كشورها در شرايط خاص كنوني پرداختند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir