Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه ی استادان دانشگاه ارومیه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ، رئیس دانشگاه ارومیه و شرکت کنندگان در این دوره با رعایت پروتکل های بهداشتی به همت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه برگزار شد.

دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه اول ذی الحجه گفت: این سال تحصیلی سال پرحادثه ای بود که این بیماری عالم گیر همه ما را درگیر کرده ولی علی رغم تعطیلی فعالیت های حضوری دانشگاه ها خوشبختانه خداوند را شاکریم که با کمک همکاران امر آموزش تعطیل نشده و فعالیت های آموزشی دانشگاه به صورت مجازی ادامه پیدا کرد .

رئیس دانشگاه ارومیه در ادامه ضمن اشاره به طرح ضیافت اندیشه اساتید بیان کرد: این دوره ها فرصت مناسبی است که از طرف دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ویژه همکاران جوان محیی شده که امیدوارم از این دوره ها بهره کافی را ببرند.

دکتر حب نقی ادامه داد:   این دوره ها بستر مناسبی است تا بر غنای نظری و عملی خود در مباحث دین بیافزاییم. امر خداشناسی و کمال طلبی به صورت فطری در وجود همه انسان ها وجود دارد و هر چه قدر ما این امر را تقویت کنیم همان قدر مطلوب تر است.

وی افزود:می توانیم با مباحث مطرح شده در این دوره ها در تربیت خانواده و نسل بعدی خود تاثیر گذار باشیم . امیدوارم از جلسات و فرصتی که برای همکاران محیی شده نهایت استفاده را ببریم .  

 همچنین حجت الاسلام و المسلیمن قریشی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه  در مراسم افتتاحیه این جلسات که به عنوان استاد جلسات حضوری طرح صیافت اندیشه نیز حضور داشتند، گفت: در این جلسات بحث تعلیم و تربیت در اسلام را بررسی می کنیم. این مبحث بسیار گسترده است و ما   به صورت گزینشی برخی مطالب را خدمت عزیزان بیان خواهیم کرد .

امام جمعه ارومیه ادامه داد: این جلسات به صورت بحث آزاد خواهد بود و عزیزان می توانند سوالات و و مباحث خود را مطرح کنند و در برگزاری جلسات مشارکت داشته باشند .

حجت الاسلام و المسلمین قریشی ضمن تاکید بر این نکته که  بحث تعلیم و تربیت اسلامی با مباحث زیادی تناسب  و تشابه دارد بیان کرد : اولین نکته بحث در تعلیم و تربیت انسانی، بحث ارزش و کرامت انسانی است . این امر خیلی مهم است که ما قدر افرادی که با آنها طرف حساب هستیم را بدانیم که اگر این نکته را مد نظر داشته باشیم نحوه برخود ما با خودمان و دانشجوها بهتر می شود .

 

لازم به ذکر است طرح ضیافت اندیشه ی اساتید توسط دفتر نمانیدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه در مرداد ماه 1399 در این دانشگاه با رعیات پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود و فقط برای 25 نفر از اعضای هیات علمی که در سالهای 97 و 98 جذب شده اند برگزار می شود .

علاوه بر برنامه آموزشی ، برنامه های فرهنگی و اجتماعی ویژه اعضا و  خانواده مخاطبین طرح به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir