Public Relations News Website

امروز

جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

دکتر میرحسن سیدعامری رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه ارومیه  در جلسه هم اندیشی تشکیل رشته والیبال در دانشگاه ارومیه که با حضور صاحب نظران این رشته ورزشی و اعضای هیات علمی این دانشکده تشکیل شده بود،  گفت: ما سعی داریم تا بهمن 1400 در این رشته پذیرش دانشجو داشته باشیم و در همین راستا اقدامات قانونی جهت کسب مجوز های تاسیس این رشته را انجام می دهیم.

رئیس دانشکده علوم ورزشی ضمن اشاره به این نکته که ارومیه پایتخت والیبال است و مردم این استان علاقه بسیار زیادی به این رشته ورزشی دارند بیان کرد: تاسیس این رشته  نیاز و علاقه مردم و مسئولین را در جهت تربیت کارشناس، مربی،‌مدیر و بازیکن رشته والیبال تامین می کند.  

دکتر سید عامری در ادامه گفت: یکی از سیاست های راهبردی وزارت علوم تاسیس رشته های کارآفرین است که با توجه به اینکه فارغ التحصیل رشته والیبال خود می تواند به عنوان یک کارآفرین فعالیت ورزشی کند ،‌تاسیس این رشته در راستای سیاست های راهبردی وزارت علوم نیز است .

جهانگیر سید عباسی رئیس دپارتمان استعدادیابی و آموزش فدراسیون والیبال   نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از   اقدام دانشگاه ارومیه جهت تاسیس رشته والیبال گفت: فکر تاسیس این رشته از سالها پیش در این استان مطرح بود که خوشحالم که نهایتا   به سرانجام می رسد . باید طرح درس های این رشته به گونه ای باشد که فارغ التحصیلان آن به صورت کامل کارشناس والیبال بوده تا بتوانند در باشگاه ها به عناوین مختلف کمک حال رشته والیبال باشند .

این مربی سابق تیم ملی والیبال بیان کرد: توجه به مینی والیبال، اسپانسرینگ والیبال، آسیب شناسی والیبال، لوازم کمک ورزشی والیبال نیز از جمله مواردی است که در سرفصل های این رشته باید به آنها توجه کرد.

در ادامه این جلسه دکتر طلوعی آذر معاون آموزش و پژوهشی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه ارومیه دروس پیشنهادی رشته والیبال که توسط اعضای هیات علمی این دانشکده و با استفاده از الگوهای خارجی و نظرات صاحب نظران تدوین شده است را بیان کرد که هر یک از اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه ارايه کردند .

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir