Public Relations News Website

امروز

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

در راستای تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و افزایش تأثیرگذاری دانشگاه ارومیه در رفع نیازهای علمی و فناورانه سازمان‌ها و صنایع استان و به منظور استفاده از توانمندی‌های اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه، تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی بین دانشگاه ارومیه و شرکت گاز استان آذربایجان غربی منعقد گردید.

در این تفاهم‌نامه که به امضای دکتر رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه و مهندس علیرضا شیخی امامزاده مدیرعامل شرکت گاز استان اذربایجان غربی رسید، بر همکاری طرفین در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی مورد نیاز شرکت گاز و همچنین استفاده از پتانسیل‌های شرکت جهت ارائه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی به اعضای هیئت هیئت علمی دانشگاه ارومیه تأکید شده است.

حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و ایجاد زمینه همکاری برای کارآموزی دانشجویان دانشگاه ارومیه در شرکت گاز، از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

در همین راستا، اعضای هیئت علمی گروه مهندسی برق الکترونیک و پژوهشکده میکروالکترونیک دانشگاه ارومیه از تأسیسات ایستگاه‌های تقلیل فشار و همچنین فعالیت‌های مرکز کنترل و مانیتورینگ شرکت گاز بازدید کردند و ضمن عارضه‌یابی و احصاء نیازهای فناورانه، در خصوص عقد قرارداد طرح‌های پژوهشی در حوزه برق الکترونیک بحث و تبادل نظر کردند.

لازم به ذکر است که علاوه بر همکاری شرکت گاز استان آذربایجان غربی در اجرای طرح‌های پژوهشی، این شرکت در نظر دارد در راستای اجرای طرح پژوهانه ابلاغی از سوی وزارت نفت، نسبت به حمایت مالی از پایاننامه‌های کارشناسی ارشد و رساله دکتری تا سقف 120 میلیون تومان اقدام نماید. برای دریافت شیوه‌نامه اعطای پژوهانه توسط وزارت نفت به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اینجا را کلیک کنید.

اساتید و دانشجویان جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص نحوه همکاری پژوهشی با شرکت گاز، می‌توانند با اداره ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه ارومیه (تلفن 32753210  داخلی 3186)  تماس حاصل نمایند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir