Public Relations News Website

امروز

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

در راستای توسعه همکاری‌های علمی بین‌المللی در قالب سری سمینارهای تخصصی مجازی (وبینار) دفتر روابط بین‌الملل دانشگاه ارومیه، سمیناری با عنوان " بررسی اثرات پایداری هفت ستونه(7PS) ناشی از شیوع بیماری کرونا: سناریوهای جدید کسب و کار، فناوری‌ها و کاربردها" با سخنرانی پروفسور دکتر حمید دوست محمدیان استاد تمام رشته مدیریت پایداری بین الملل، پژوهشگر ارشد آینده پژوهی و مدیر بین الملل دانشگاه علوم فنی کاربردی FHM آلمان با هماهنگی دفتر روابط بین الملل دانشگاه ارومیه  برگزار شد.

دکتر حب نقی، رئیس دانشگاه ارومیه، نیز سخنران اول این وبینار  بود.

پروفسور دکتر حمید دوست محمدیان بعنوان استاد تمام در دانشگاه علوم فنی و کاربردی FHM آلمان و به عنوان متخصص در علوم پایداری تلفیقی مهندسی و مدیریت در طول این وبینار که به صورت آنلاین برگزار  شد، نظریه‌ها و مدل‌های خود (از جمله نظریه موج پنجم یا بحران فردا و پایداری نوآورانه هوشمند و مدل‌های پایداری هفت ستونه، کسب و کارهای تلفیقی، D3) را معرفی و چگونگی استفاده از آن را در این سخنرانی خود تشریح کرد. شیوع بیماری Covid-19، معرفی مدل پایداری هفت ستونه (7PS Model) ، معرفی نظریه ها و دیدگاههای شیوع بیماری، دنیای حین و پسا شیوع بیماری، پیامدهای امروز و شوک فردا، موارد مطالعه بین‌المللی، سناریوهای جدید کسب و کار، فناوری‌ها و کاربردها از جمله مباحثی است که در این وبینار  توسط پروفسور دوست محمدیان ارائه شد.

گفتنی است پروفسور دکتر حمید دوست محمدیان در سال 2020 بعنوان استاد و عضو هیات مدیره موسسه توسعه مهارت‌های مدیریتی لندن در انگلستان انتخاب شده است. این موسسه با حمایت دانشگاه‌ها و مدارسی از قبیل دانشگاه کمبریج، آکسفورد، مدرسه اقتصاد لندن و دانشگاه هاروارد در بوستون فعالیت می‌کند و قرار شده که بزودی همکاری‌هایی را با دانشگاه ارومیه آغاز نماید. همچنین بزودی در نیمه اول سال 2021 یک کنفرانس بین‌المللی با عنوان یکی از همین نظریه ها (کنفرانس بین المللی موج پنجم) در لندن و برلین برگزار خواهند شد تا رسما نظریه موج پنجم یا بحران فردا خود را به جهانیان معرفی کنند. 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir