Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر مهدی کشمیری قائم مقام معاون پژوهش و فناوری در امور فناوری و مدیر کل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم در جریان بازدید خود از دانشگاه ارومیه با اشاره به طرح پردیس پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه گفت: در راستای مطرح کردن و راه اندای این پردیس تلاش جدی داشته باشید و ما نیز در وزارت علوم از این طرح حمایت می کنیم.

دکتر کشمیری در ادامه گفت: داشتن محیطی پویا،‌ موثر و کارآفرین در اولویت اول ما بوده  و درآمدزایی به عنوان یک هدف طولانی مدت در اولویت آخر فعالیت پژوهشی این پردیس باشد.

وی افزود:‌هر چه قدر دانشگاه ها و  پارک های علم و فناوری از ظرفیت یکدیگر بیشتر  بهره ببرند و تعامل داشته باشند در جامعه اثرگزار تر خواهند بود و این می تواند برای دانشگاه ها و پارک ها امتیاز خوبی باشد و رکورد های کارآفرینی در آن ثبت شود.

دکتر کشمیری با اشاره به امکانات و ظرفیت هایی که در اختیار دانشگاه ها و پارک ها است گفت: دارایی های مردم  به عنوان امانت دست ماست و ما علاوه بر صیانت از این امانت باید در راستای توسعه کشور از آنها استفاده و مشکلات جامعه را حل کنیم.

دکتر حب نقی رییس دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه گفت: ما از تمامی پژوهشکده های خود خواسته ایم تا طرح هایی که در راستای حل مشکل جامعه و صنعت است را در اولویت کار خود قرار داده  و سمت و سوی فعالیت های خود را به سمت جامعه هدایت کنند.

دکتر نیکبخت رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن اشاره به تعاملات گسترده مابین پارک استان و دانشگاه ارومیه گفت: اجرای برنامه های مشترک از جمله مدارس تابستانی کارآفرینی، دوره های کارآفرینی، رویدادهای بین المللی و تعاملات گسترده ی دیگر از جمله فعالیت های مشترک پارک علم و فناوری استان و دانشگاه ارومیه است که روز به روز نیز افزایش می یابد.

در حاشیه این بازدید نیز تفاهم نامه تعاملات مابین دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به امضا روسای طرفین رسید.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir