Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر مظفری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در نشست هیات رییسه با روسای دانشکده ها و پژوهشکده های این دانشگاه ضمن با اشاره به سه رشته جدید دانشگاه در این ترم گفت: رشته کارشناسی علوم اجتماعی، رشته کارشناسی آمار و رشته کارشناسی ارشد مدیریت و کنترل بیابان سه رشته جدید است که در این ترم دانشجو جذب خواهد کرد .

دکتر مظفری ادامه داد:  ثبت نام ورودی های جدید در این ترم به صورت غیر حضوری خواهد بود و مدارک به صورت پستی دریافت می شود.

دکتر مظفری ضمن تشکر از روسای دانشکده ها به جهت همکاری آنها در آغاز آموزش مجازی در ترم گذشته گفت: ما ترم پیش آموزش مجازی را شروع کرده و سریع زیر ساخت های آن را فراهم کردیم. در این ترم نیز شیوه آموزش همچنان مجازی خواهد بود و در شورای آموزش دانشگاه نیز شیوه نامه آموزش مجازی را تدوین کردیم.

معاون آموزش دانشگاه ارومیه ضمن اشاره به فراهم شدن  امکان سرکشی مدیران گروه ها به تمامی کلاس های آموزش مجازی گروه خود،  بیان کرد: طبق آیین نامه آموزش مجازی حضور و غیاب در کلاس های مجازی همانند کلاس های حضوری مهم و جدی تر خواهد بود.  

وی افزود: اکر اعضای محترم هیات علمی بخواهند برای مخاطبان عام نیز به صورت مجازی دوره برگزار کنند،‌ امکان این وجود دارد که از زیر ساخت های سامانه آموزش مجازی دانشگاه استفاده کنند.

در این اوضاع کشور، انتظار از دانشگاه ها بیشتر شده است

دکتر حب نقی رییس دانشگاه ارومیه نیز این نشست   ضن اشاره به اوضاع شیوع ویروس کرونا  گفت:  در این اوضاع کشور در مسیری قرار دارد که باید از علم و دانش جهت پیشبرد اهداف و اقتصاد خود استفاده کند به همین دلیل انتظار از دانشگاه ها با توجه به مسئولیت اجتماعی آنها بیشتر شده است.

دکتر حب نقی با تاکید به این نکته که آموزش و پژوهش در هر حال نباید متوقف شود بیان کرد: : آموزش در این ترم هم باز به صورت مجازی ارايه خواهد شد و از روسای دانشکده ها و مدیران گروه ها انتظار داریم در روند آموزش مجازی نظارت بیشتری داشته باشند.

 رییس دانشگاه ارومیه در ادامه با اشاره به تاسیس پژوهشکده مطالعات اجتماعی در دانشگاه ارومیه اظهار داشت: از دکتر کبیری مدیر این پژوهشکده انتظار داریم که با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان، ارتباط دانشگاه و جامعه را در حوزه های اجتماعی بیشتر کند.

دکتر حب نقی در مورد جذب دانشجویان خارجی نیز گفت: دانشگاه ارومیه برای جذب دانشجویان خارجی با توجه به مرزی بودن آن شرایط ویژه تری دارد و ما باید از این فرصت بیشترین بهره را برده و دانشجویان خارجی بیشتر جذب کنیم. انتظار داریم دانشکده ها در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند و فعالیت هایی همچون به روز رسانی سایت دنشکده خود به زبان های مختلف را انجام دهند.

در ادامه جلسه،‌ معاونین دانشگاه، ‌روسای دانشکده ها و پژوهشکده ها هر کدام موارد و مسائل حوزه خود را مطرح نمودند.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir