Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 نهمین دوره مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان "نشان خواجه نصیر الدین طوسی" در سطح دانشگاههای آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می شود.

 ثبت نام از گروههای دانشجویی این دوره از مسابقات تا 7 آذرماه ادامه خواهد داشت.

التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار ، پرهیز از ورود در نزاع های غیر علمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به روزآمدی و کارايی مباحث، نقل ها و منابع، اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات( در حد امکان) از خط مشي مسابقات مناظره دانشجویی هستند.

دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاههای سراسری، پیام نور، آزاد، غیرانتفاعی و علمی کاربردی و... می توانند با تشکیل تیم های چهار نفره نسبت به ثبت نام و شرکت در مسابقات اقدام نمایند.

این مسابقات با همكاري کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها،  دانشگاه های اروميه و آزاد، پیام نور، فنی و حرفه ای، فرهنگیان، علمی کاربردی برگزار می شود.

مسابقات در سطح دانشگاهی بصورت داخلی و در سطح استانی بصورت نموداري حذفي در دانشگاه اروميه و در سطح منطقه ای و کشوری نیز در سالجاری در دانشگاههای تهران برگزار خواهد شد و تيم های برنده فيناليست دانشگاههاي استان به مسابقات منطقه اي و سپس در صورت موفقيت به مرحله کشوری راه خواهد يافت. 

هر مناظره حداقل از3 نفر متخصص و هيات علمي دانشگاه بعنوان داوري كه هيچگونه اظهار نظر شفاهي در حين مسابقات نمي كنند و يك نفر رييس جلسه و نيز با حضور عضو 4 نفره تيمي دانشجويي و سرپرستي يك نفر هيات علمي هر تيم برگزار مي شود.

دانشجویان علاقمند جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به آدرس ارومیه، خیابان شهید بهشتی، انتهای کوی منصور افشار، ساختمان جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره 33444070 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است که امکان ثبت نام از طریق مراجعه و ارسال پیام به صفحه اینستاگرامی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذبایجان غربی به آدرس @isojdurmia و یا ارسال عبارت مناظره به سامانه پیامکی 500020606600 نیز امکان پذیر است.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir