Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بسمه تعالی

قابل توجه دانشجویان پذیرفته شده بر اساس صرفاً سوابق تحصیلی سال تحصیلی 1400-1399 رشته های دانشگاه ارومیه که لغو قبولی شده اند:

 به اطلاع می رساند دانشجویان پذیرفته و ثبت نامی دانشگاه ارومیه در سال 1399 که از طرف سازمان سنجش وآموزش کشور به دلیل مغایرت معدل لغو قبولی گردیده یا به رشته های بعدی معرفی شده اند. در صورتیکه متقاضی ادامه تحصیل در کد رشته بعدی باشند بایستی در خواست خود را در اسرع وقت با شاره به نامه شماره 74234 مورخ 1399/10/16 سایت سازمان سنجش ثبت نمایند.

ضمناً در صورتیکه متقاضی ثبت نام صرفاً براساس سوابق تحصیلی یا شرکت درآزمون سراسری سال تحصیلی بعدی (1401-1400) باشند لازم است حتماً جهت لغو محرومیت به آدرس ذیل سازمان سنجش مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

لازم به ذکر است سایر دانشجویان ثبت نام نکرده قبولی براساس صرفاً سوابق تحصیلی نیز در صورت داشتن دلایل توجیهی مستند می توانند درخواست مجوز شرکت در آزمون سراسری یا ثبت نام برا ساس سوابق تحصیلی را نمایند.

 جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org  مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود.

داوطلبان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرسhttp://rahgiri.sanjesh.org   وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

 

اداره پذیرش وثبت نام دانشگاه ارومیه

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir