Public Relations News Website

امروز

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور رییس و اعضای هیات رییسه و رییس اداره ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه ارومیه و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورجانبازان استان از 25 نفر از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه ارومیه تجلیل شد .

سید هادی صالحی رییس اداره شاهد و امور ایثارگران دانشگاه ارومیه در این مراسم گفت: ضررورت ارائه خدمات شایسته آموزشی و کمک آموزشی و مشاوره در جهت ارتقا تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر با بهره مندی از امکانات وجود، لزوم وجود  مرجعی در دانشگاه ها برای رسیدگی به امور شاهد و ایثار گر را تاکید  می کند که ستاد شاهد در دانشگاه ارومیه با این اهداف فعالیت می کند.

سید هادی صالحی با اشاره به تحت پوشش بودن 1200 دانشجوی خانواده معزز شاهد و ایثارگر زیر نظر ستاد دانشگاه ارومیه گفت: تهیه طرح هایی جهت تقویت بنیه علمی دانشجویان عزیز، تشکیل کلاس هایی در راستای تقویت بنیه علمی، ارائه خدمات کمک آموزشی، طرح استادمشاور، دعوت از اساتید محترم جهت همکاری، ارائه تشهیلات قانونی به دانشجویان، پیگیری درخواست های دانشجویان در کمسیون موارد خاص، تشکیل بانک اطلاعاتی، طرح استاد مشاور، تنظیم برنامه سالانه و اجرا مصوبات ستاد شاهد و سایر امورات جاری اموزشی اداری و فوق برنامه از جمله اقدامات ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه ارومیه ویژه این 1200 دانشجو در سال گذشته بود.

وی افزود : در سال گذشته 3 نفر از دانشجویان شاهد دانشگاه ارومیه در سطح منطقه و یک نفر هم در سطح ملی برگزیده جشنواره ملی ایثار شدند.

دکتر حب نقی رییس دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه ضمن تاکید به این نکته که ما مدیون شهدا هستیم گفت: ما هر چه قدر هم از زحمات انها تشکر می کنیم، باز در پاسخ به ایثار آنها که در راه خدا خون دادند، بسیار اندک است.

وی افزود: بسیار جای افتخار داره که تقریبا یک دهم دانشجوان ما را از خانواده بزرگ شاهد بوده و برای ما کمال افتخار است که در خدمتت ابن عزیزان هستیم.

دکتر حب نقی خطاب به دانشجویان شاهد بیان کرد: مسیولیتی که بر عهده شما هست،  با توجه به اینکه پدران شما با ایثار جان خود باعث حفظ، توسعه و پیشرفت کشور شدند، بیشتر از همه به دوش شما سنگینی می کند و شما باید راه انها را ادامه دهید که کسب دانش و کمک علمی به کشور، دقیقا همان ادامه راه آن بزرگواران است.

در پایان این جلسه از 25 دانشجوی برتر شاهد و ایثارگر دانشگاه ارومیه به صورت حضوری و مجازی با اهدای لوح سپاس و هدیه ای تجلیل شد .

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir