Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بدینوسیله به استحضار می رساند، طبق نامه شماره 19046/4 سازمان امور دانشجویان (مندرج در انتهای همین اطلاعیه) تعداد 4 سهمیه برای فرصت تحقیقاتی خارج و تعداد 6 سهمیه برای فرصت تحقیقاتی داخل به دانشگاه ارومیه اختصاص داده شده است.

به منظور اولویت بندی دانشجویان متقاضی و با هدف برخورداری از امتیازی برابر جهت استفاده از سهمیه های فوق الذکر مقرر گردید:

1-کلیه دانشجویان متقاضی پس از مطالعه دقیق نامه مذکور و شیوه نامه اجرایی فرصت مطالعاتی(مندرج در انتهای همین اطلاعیه) در صورت دارا بودن شرایط لازم،کلیه مدارک و مستندات خود را صرفا از تاریخ1400/03/30  لغایت 1400/04/09 بر اساس دستورالعمل اجرایی فرصت تحقیقاتی دانشگاه ارومیه (http://amuzeshi.urmia.ac.ir/Graduate-Management/aeinnameh) تنظیم و به سرکار خانم جوادی کارشناس محترم فرصت مطالعاتی دانشگاه ارومیه تحویل نمایند. لازم به توضیح است در صورت غیربومی بودن و عدم امکان مراجعه به دانشگاه دانشجو می تواند مدارک خود را صرفا از طریق پست پیشتاز به آدرس ارومیه-کلیومتر 11جاده سرو-پردیس نازلو دانشگاه ارومیه-معاونت آموزشی-اداره تحصیلات تکمیلی کدپستی: 51818-57561  ارسال نمایند.تاکید می گردد بر روی پاکت پستی گزینه"فرصت مطالعاتی، سرکار خانم جوادی دریافت نمایند" را قطعا قید فرمایید.

2-نظر به ضیق وقت و زمان بر بودن مراحل فرصت مطالعاتی، به مدارک دریافتی پس از تاریخ فوق (به هر دلیلی) به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.لذا خواهشمند است نسبت به اقدام در بازه زمانی فوق دقت فرمایید.

3-خواهشمند است کلیه موارد قید شده در نامه فوق الذکر و شیوه نامه مربوطه را به دقت مطالعه نموده و صرفا در صورت دارا بودن شرایط مذکور نسبت به ارسال مدارک (جهت بررسی و اولویت بندی) اقدام فرمایید.چنانچه در هر مرحله از انجام فرصت مطالعاتی قصد انصراف یا عدم ادامه مسیر مربوطه را دارید، خواهشمند است سهمیه دانشگاه و به تبع آن حق دانشجوی متقاضی دیگر را ضایع نفرمایید.

4-با توجه به محدودیت اعتبارات و تعداد سهمیه ها، اولویت با متقاضیانی خواهد بود که بیشترین امتیاز را از موارد شیوه نامه فرصت مطالعاتی دانشگاه ارومیه کسب می نمایند.

5-دانشجویان محترم می توانند در صورت داشتن هر گونه پرسش با شماره تماس 88-32755287-044 داخلی 127 با سرکار خانم جوادی کارشناس فرصت مطالعاتی دانشگاه تماس حاصل فرمایند.

 

با آرزوی موفقیت و سلامتی برای کلیه دانشجویان گرامی

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه

 

نامه امور دانشجویان

شیوه نامه فرصت مطالعاتی

دستورالعمل اجرایی فرصت مطالعاتی

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir