Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 

نادر صولتی‌فر در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه با اشاره به پیگیری جدی و مستمر اخبار و فعالیت‌های کنفرانس از سراسر کشور، اعلام کرد: روزانه بیش از 2 هزار نفر از وب سایت کنفرانس بازدید کرده و در مجموع بیش از 50 هزار بازدید از این وبسایت انجام شده است.

وی اظهار داشت: فراخوان مقالات پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور از ابتدای اردیبهشت ماه تا 10 مردادماه سال جاری انجام شد.

 

صولتی فر افزود: در مدت مذکور بیش از یک هزار و 60 مقاله از سراسرکشور به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده که در نهایت پس از داوری، 670 مقاله برای ارائه در کنفرانس مورد پذیرش قرار گرفت و بقیه مقالات پیرو نظرات داوران و محدودیت زمانی کنفرانس در اولویت ارائه در کنفرانس قرار نگرفت.

 

دبیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور خاطرنشان کرد: برای استفاده از اساتید و متخصصان سایر دانشگاه‌های کشور و پیرو کثرت مقالات واصله به دبیرخانه کنفرانس در اقدامی ابتکاری فراخوان داوری مقالات به صورت سراسری منتشر شد.

 

وی افزود: حدود 300 نفر مشتمل بر اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان مقطع دکتری تخصصی برای همکاری با این کنفرانس اعلام آمادگی کردند که بعد از بررسی سوابق توسط کمیته علمی از همکاری 160 نفر در داوری مقالات استفاده شد.

 

 

وی با اشاره به برنامه‌های برگزاری کنفرانس، ادامه داد: از مسئولان کشوری و استانی برای حضور و ایراد سخنرانی در این رویداد علمی کشور دعوت شده و تعدادی از متخصصان برجسته رشته مهندسی عمران به عنوان سخنران کلیدی کنفرانس دعوت شده‌اند.

 

دبیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور تصریح کرد : دبیرخانه کنفرانس در تلاش است زیرساخت‌های لازم برای پخش آنلاین کنفرانس را فراهم کند.

 

وی آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در کنفرانس را 29 مردادماه اعلام کرد و افزود: از تمامی دانشجویان و مهندسان رشته‌های مرتبط برای حضور در کنفرانس و بهره‌گیری از دستاوردهای آن دعوت می‌شود.

 

صولتی‌فر به آخرین برنامه‌های مصوب کنفرانس اشاره و عنوان کرد: ارائه مقالات تخصصی به صورت شفاهی و پوستر، سخنرانی‌های کلیدی متخصصان برجسته رشته عمران و کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجویان و مهندسان از جمله برنامه‌های مصوب کنفرانس است.

 

دانشجوی دکترای تخصصی مهندسی عمران دانشگاه تربیت مدرس گفت: پخش آنلاین کنفرانس از طریق اینترنت، نمایشگاه ساخت و ساز، برگزاری بازدید و تورهای علمی و گردشگری از پروژه‌های عمرانی و مناطق دیدنی شهر زیبای ارومیه از دیگر برنامه‌های مصوب کنفرانس است.

 

دبیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور در پایان خاطرنشان کرد: پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور 11 تا 13 شهریور ماه امسال در دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir