Public Relations News Website

امروز

یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

مهندس مرشدی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه   و هیئت همراه، با حضور در دانشکده فنی و مهندسی، علوم کامپیوتر و فناوری‌های پیشرفته دانشگاه ارومیه از امکانات و تجهزات آزمایشگاهی و کارگاهی و همچنین سایت میدانی آزمایشگاه در محوطه دانشکده بازدید کردند.

در نشست مشترک بین مسئولین دانشگاه و نمایندگان شهرداری ارومیه، دکتر داریوش نظرپور رئیس دانشکده فنی و مهندسی   امکانات و زیرساخت‌های موجود در دانشکده فنی را تشریح نمود و افزایش همکاری‌های علمی دوجانبه را خواستار شد.

دکتر هادی الماسی مدیر فناوری و ارتباط با جامعه دانشگاه نیز ضمن تشریح سیاست‌های دانشگاه ارومیه در حمایت از طرح‌های توسعه فناوری، همکاری و حمایت نهادها و سازمان‌های اجرایی و اعتماد آنها به توانمندی اعضای هیئت علمی را لازمه اصلی تشکیل زنجیره توسعه و انتقال فناوری دانست.

مهندس مرشدی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه نیز در این بازدید به اهتمام ویژه مدیریت جدید شهرداری ارومیه در تقویت همکاری با دانشگاه ارومیه اشاره کردند و بیان کرد: حمایت از طرح‌های پژوهشی کاربردی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

در ادامه دکتر صولتی فر عضو هیئت علمی گروه مهندسی عمران طرح‌های پژوهشی کاربردی در دست اجرای اعضای هیئت علمی این دانشکده که مرتبط با نیازهای فناورانه شهرداری هستند را تشریح نمود.

ارائه خدمات آزمایشگاهی به شهرداری ارومیه در راستای اجرای فعالیت‌های اموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای، همکاری در انجام پایاننامه‌های تحصیلات تکمیلی در راستای نیازهای پژوهشی شهرداری، امکان سنجی انجام مطالعات راه اندازی سامانه مدیریت روسازی (PMS) معابر ترافیکی شهر ارومیه توسط تیم آزمایشگاه مهندسی روسازی پیشرفته، انجام مقدمات عقد تفاهم‌نامه همکاری مشترک در چارچوب گسترش فعالیت‌های «آزمایشگاه مهندسی روسازی پیشرفته دانشگاه ارومیه» از جمله تصمیماتی بود که در خصوص تعیین نحوه همکاری شهرداری با دانشگاه ارومیه   در این جلسه اتخاذ شد.

 

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir