Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

طی نشست مجازی مشترک دانشگاه ارومیه با شعبه نوکوس دانشگاه تاشکند در کشور ازبکستان تفاهم نامه مشترک همکاری در زمینه های مختلف علمی خصوصا پرورش و فرآوری آرتمیا ما بین این دو دانشگاه منعقد شد.

این نشست به صورت مجازی و با حضور رییس و معاونین دانشگاه ارومیه، رییس و معاونین شعبه نوکوس دانشگاه تاشکند ازبکستان، سفیر جمهوری ازبکستان در ایران، معاون وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی قره‌قالپاقستان ازبکستان، نماینده آکادمی علوم جمهوری ازبکستان شعبه قره‌قالپاقستان، مشاور اقتصادی سفارت ازبکستان در تهران، رییس مرکز ملی آرتمیا ازبکستان، مدیر کل صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی، رییس پژوهشکده آرتمیا و آبزی پروری،  مدیر اداره بین الملل دانشگاه ارومیه  و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد .

دکتر حب نقی رییس دانشگاه ارومیه در این نشست ضمن معرفی ظرفیت ها، جایگاه و رتبه بین المللی دانشگاه ارومیه گفت: دانشگاه ارومیه بسیار مایل است که روابط علمی پژوهشی و آموزشی خود را در کنار دانشگاه های دنیا با دانشگاه های کشورهای مشترک المنافع و قفقاز نیز گسترش دهد. پژوهشکده آرتمیا و آبزی پروری دانشگاه ارومیه این افتخار را دارد که با شرکت های کشور قزاقستان و روسیه فعالیت های مشترک علمی انجام می دهد و اکنون این فرصت پیش آمده تا اقدامات و همکاری مشترک با کشور ازبکستان داشته باشد .

در ادامه این جلسه هر یک از طرفین نقطه نظرات خود را در مورد افزایش همکاری های علمی و اجرایی مشترک و افقهای پیش رو برای همکاری و تجاری سازی دانش فنی موجود به ویژه در زمینه پرورش و فرآوری آرتمیا  بیان کردند و در پایان جلسه تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین رسید.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir