Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

حجت الاسلام و المسلمین ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با هیات رییسه دانشگاه ارومیه ضمن اعلام اینکه در حال حاضر بیش از 17 نوع قرارداد استخدامی وجود دارد با اشاره به طرح ساماندهی استخدام ها در مجلس گفت: در این طرح جدید نیروی های شرکتی بعد از شرکت در آزمون و در صورت قبولی، استخدام دستگاه های مربوطه خواهند شد.
در ابتدای این دیدار دکتر حب نقی رییس دانشگاه ارومیه نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه در سالهای اخیر و اشاره به پیشرفت های پژوهشی ،‌آموزشی و عمرانی، افزود: علی رغم تحریم ها و مشکلات اقتصادی کشور به همت اساتید، دانشجویان و کارمندان و دیگر همکاران توفیق این حاصل شد که دانشگاه ارومیه پیشرفت قابل قبولی در اکثر زمینه ها به دست آورد و ان شالله این توفیقات سنگ بنای حرکت مدیران آینده دانشگاه باشد .
حجت الاسلام و المسلمین کیومرزی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه ضمن اشاره به پتانسیل های بالای دانشگاه ارومیه از جهت تعدد اساتید و دانشجویان گفت: هر کدام از اساتید دانشگاه در حوزه خود متخصص هستند. انتظار داریم مدیریت استان بیشتر از این از توان دانشگاهیان در زمینه حل مشکلات بهره ببرد . همچنین دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه در بسیاری از زمینه ها می توانند نیازمندی های جامعه و استان را حل کنند.
در ادامه جلسه مشکلات مسکن اعضای جوان هیات علمی، بودجه همسان سازی اعضای هیات علمی،‌ مشکلات بومی گزینی دانشجویان،‌ مشکلات قطع مکرر برق و آسیب به پروژه های پژوهشی و مشکلات استخدامی کارمندان توسط معاونین دانشگاه در این جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان حجت الاسلام و المسلمین ذاکر با قدردانی از پیشرفت های دانشگاه گفت: من به نوبه خودم از همه زحمات دانشگاهیان تشکر کرده و قول می دهم تمامی موراد مطرح شده در این جلسه را را از طریق مجلس شورای اسلامی و دیگر مجامع پیگیری نمایم.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir