Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر احمد علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه به همراه اعضای هیئت‌رئیسه این دانشگاه با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه با ایشان دیدار نموده و گزارشی از فعالیت‌های سال 1401 و همچنین برنامه‌های پیشرو دانشگاه را در سال 1402 تشریح نمود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه در این دیدار ضمن تبریک سال جدید با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: اگر انجام امورات اجرایی را با مسائل معنوی عجین کنیم، قطعاً کارها بابرکت و منشأ خیر خواهند بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های یک سال اخیر دانشگاه ارومیه گفت: الحمدلله با عملکرد و انتصابات خوب مدیران دانشگاه، رضایت در بدنه دانشگاه افزایش پیدا کرده و امیدوارم این روند در سال 1402 نیز ادامه پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و همچنین یاری رساندن علمی به مدیریت استان، دو موردی است که از دانشگاه ارومیه انتظار می‌رود در مسیر آنها گام بردارد. الحمدلله طبق گزارش‌ها در سال 1401 در این دو نکته نیز اقدامات خوبی صورت‌گرفته است.

دکتر احمد علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در سال 1401 و همچنین برنامه‌های آتی دانشگاه را بیان نمود.

دکتر علیجانپور افزایش دوبرابری ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت، گسترش ارتباطات و تفاهم‌نامه‌ها با نهادهای مختلف، افتتاح ساختمان مرکز رشد و فناوری دانشگاه، بهسازی و نوسازی فضاهای کالبدی دانشگاه بعد از وقفه دوساله، ازسرگیری دوباره فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه بعد از دو سال، جذب دانشجویان خارجی، افتتاح دفتر امور کنسولی، مرکز آزفا و مرکز پایش لرزه‌نگاری را از جمله اقدامات شاخص دانشگاه ارومیه در یک سال گذشته عنوان کرد.  

رئیس دانشگاه ارومیه با اشاره به تدوین برنامه راهبردی پنج‌ساله دوم دانشگاه و تصویب آن در هیئت‌امنا، گفت: در سال جدید مطابق این برنامه و در راستای راهبردها و اهداف آن اقدام خواهیم کرد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir