Public Relations News Website

امروز

یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور در جریان سفر به استان آذربایجان غربی در دانشگاه ارومیه حضور یافته و از این دانشگاه بازدید نمود.

دکتر گنجی از امکانات رفاهی دانشجویی دانشگاه ارومیه از جمله خوابگاه های دختران، رستوران مرکزی، سردخانه و انبار مواد غذایی دانشگاه ارومیه بازدید نمود.

رئیس صندوق رفاهی دانشجویان کشور بعد از بازدید از امکانات دانشگاه، طی نشستی با دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه، نسبت به برگزیده شدن رئیس دانشگاه ارومیه و کسب نشان ملی سرو در اجلاس روسای دانشگاهها و همچنین قرار گرفتن این دانشگاه بین دانشگاه های پر استناد و برتر دنیا، ابراز خرسندی کرد و گفت :‌ باعث افتخار و خوشحالی است که دانشگاه ارومیه دارای دستاوردهای بسیار خوبی بوده و مولفه های تاثیرگذاری در شاخص های آموزشی و جذب دانشجویان بین الملل و فعال شدن نهادهای فرهنگی داشته است و رویکرد تحول آفرین این دانشگاه که باعث ارتقای سرمایه های اجتماعی در مدیریت منابع و سلامت اداری بوده باعث نزدیک شدن این دانشگاه به جایگاه اصلی اش در کشور شده است.

دکتر گنجی تاکید کرد: بازدیدهای میدانی مستمر از دانشگاه ها به منظور بررسی دقیق تر میزان پیشرفت خدمات رفاهی در دانشگاه ها می باشد که این مهم از دغدغه های صندوق رفاه دانشجویان در تامین رفاه دانشجویان سراسر کشور می باشد.

وی با توجه به اتمام زمان ثبت نام وام های دانشجویی گفت: دانشجویان تا ۳۱ اردیبهشت برای ثبت نام وام تحصیلی، وام شهریه، وام مسکن و وام ضروری در سامانه صندوق رفاه فرصت داشتند و به محض اتمام ثبت نام توسط دانشجویان، بررسی کارشناسی در سامانه در این خصوص صورت پذیرفته است و  بزودی به دانشجویان پرداخت می‌شود.

 

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir