Public Relations News Website

امروز

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست هماهنگی نمایندگان تام الاختیار سازمان سنجش و حفاظت آزمون شهرستان های استان آذربایجان غربی به میزبانی دانشگاه ارومیه به منظور هماهنگی نهایی در برگزاری آزمون سراسری تیرماه سال 1402، روز چهارشنبه 7 تیر ماه برگزار شد .

دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت این نشست مبنی بر هماهنگی قوانین و آیین نامه های اجرایی آزمون، گفت: کنکور یک امر اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی است که ما به عنوان کارگزار برگزاری این رویداد در مقابل دولت و مردم پاسخ گو هستیم.

دکتر علیجانپور افزود: ما باید با در نظر گرفتن تمامی قوانین و جزییات اجرایی این آزمون و همچنین تکریم داوطلبان و خانواده های ایشان بستری آرام و امن جهت برگزاری آزمون آماده نماییم.

دکتر چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه نیز در این نشست با اشاره به آمار داوطلبان کنکور سراسری در نوبت تیرماه 1402 گفت: بالغ بر یک ملیون نفر امسال در سراسر کشور در این آزمون شرکت می کنند. همچنین 51 هزار و 626 نفر نیز در 26 حوزه اصلی و 90 حوزه فرعی در سطح استان آذربایجان غربی نیز با هم رقابت خواهند کرد.

وی افزود: تمامی مسئولیت برگزاری و کیفیت آزمون بر عهده نمایندگان تام الاختیار و مسئولین حفاظت آزمون ها است به همین دلیل باید به تمامی جزییات توجه ویژه شود.

دکتر چهرگانی بیان نمود: آزمون گروه های ریاضی و علوم انسانی در صبح چهارشنبه 14 تیرماه، گروه هنر در عصر چهار شنبه، گروه علوم تجربی در صبح پنج شنبه 15 تیرماه و نهایتا گروه زبان در عصر پنج شنبه برگزار خواهد شد.

در ادامه جلسه دکتر نیکروز مسئول حفاظت آزمون استان و دکتر مسعود اکبری دستیار نماینده تام الاختیار استان قوانین و آیین نامه های اجرایی آزمون را یکبار دیگر بیان نمودند. 

در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ در مورد برخی موارد برگزاری آزمون برگزار شد. 

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir