Public Relations News Website

امروز

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

حجت الاسلام کیومرزی مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ارومیه گزارشی از برگزاری ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ارومیه در تابستان ۱۴۰۲ ارائه کرد.

حجت الاسلام کیومرزی بیان نمود: امروزه حوزه نفوذ و اقتدار ملیِ قدرتهای جهانی از طریق بسط و توسعه توان علمی و فناوری در جهت استیلای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است. ایران اسلامی نیز منزلت علمیِ پرافتخار خود را مرهون اندیشمندان و نخبگانی است که قله های ترقی و مرزهای دانش را شکسته اند. با توجه به جایگاه رفیع و نقش محوری اعضاء هیئت علمی در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن ساز اسلامی و تقویت زمینه و ظرفیت های علمی و تربیتی استادان دانشگاه ها؛ طرح دانش افزایی و توانمند سازی اعضاء هیئت علمی در دانشگاهها اجرا می شود.
وی افزود:‌ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ارومیه نیز در همین راستا، امسال در دو سرفصل تاریخ تمدن اسلامی با عنوان «تمدن اسلامی و تمدن غرب (نگاه تطبیقی دنیای اسلام و جهان غرب)» و معرفت شناسی دینی با عنوان «معنویت دینی و معنویت سکولار» در ماه های تیر و شهریور برگزار می شود.
حجت الاسلام کیومرزی گفت: مقدمات برگزاری دوره اول طرح در تیرماه انجام شده و 23 نفر از اساتید دانشگاه که اکثر آنها از اساتید نو ورود به دانشگاه هستند در بازه زمانی 20 الی 27 تیرماه در مشهد مقدس و با حضور دکتر محمد باغستانی از اساتید برجسته تاریخ تمدن اسلامی برگزار می شود.
مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ارومیه افزود: دوره دوم طرح نیز هفته اول شهریور ماه با حضور دکتر پناهی آزاد از اساتید برجسته معرفت شناسی در پردیس نازلو برگزار خواهد شد. در همین راستا و در جهت افزايش معرفت ديني، کمک به گسترش فرهنگ رفتارهاي گروهي، افزايش همبستگي گروهي و هم افزايي فکري و خلاقيت هاي آموزشي علاوه بر 16 ساعت دوره آموزشی برنامه های فرهنگی و فوق برنامه هم برای اساتید در نظر گرفته شده است که می توان به جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ با حضور حجت الاسلام راجی، جلسات گفتگو محور با حضور مسئول و معاون دفتر نهاد، دیدار با خانواده شهداء و جانبازان، شرکت در نمازهای جمعه و جماعت و مراسمات دعای کمیل و ندبه حرم مطهر رضوی، اردوی یک روزه در یکی از مراکز گردشگری مشهد مقدس، مشارکت اساتید در امور خیریه، تهیه و پخش کلیپ های کوتاه، ارائه بسته آموزشی و فرهنگی و ... اشاره کرد.

لازم به ذکر است  شرکت کنندگان در دور اول ضیافت اندیشه استادان دانشگاه ارومیه در ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲  به مشهد مقدس اعزام شدند.

 دیدار اساتید شرکت کننده در ضیافت اساتید با آیت الله بنابی با حضور در حوزه علمیه بناب،‌ بازدید از حوزه علمیه بناب و  حضور مسئول و معاون محترم نهاد در کوپه ها و گفتگو با اساتید از جمله برنامه های در طول مسیر ارومیه به تبریز این دوره بود. 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir