Public Relations News Website

امروز

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

عصر امروز (دوشنبه 16 مرداد 1402) تفاهم نامه برگزاری اولین جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان بین المللی در ایران مابین سازمان امور دانشجویان و دانشگاه ارومیه منعقد شد.
این جشنواره از 27 الی 30 شهریور با حضور بیش از 400 دانشجوی بین المللی دانشگاه های وزارت علوم و وزارت بهداشت در بخش های رقابتی، رقابتی نمایشی و نمایشی به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار می شود.
دکتر داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در مراسم امضای تفاهم نامه این جشنواره گفت: یکی از برنامه های مهم وزارت علوم تحقیقات و فناوری اجرای برنامه های ترویجی و فرهنگی در حوزه جذب دانشجویان بین الملل است.
وی افزود: با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی ویژه دانشجویان بین الملل توسط دانشگاه های مختلف کشور علاوه بر ترویج جذب این دانشجویان، در بین المللی شدن و شناخته شدن دانشگاه های کشوردر سطح دنیا اقدام موثری انجام می شود.
رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح نمود: در دنیا ایران را به عنوان کشوری فناور می شناسند، اما متاسفانه هنوز دانشگاه های کشور در سطح دنیا آنگونه که شایسته است شناخته نشده اند، که اجرای این چنین برنامه های بین المللی در معرفی دانشگاه ها بسیار موثر خواهد بود.
دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این نشست ضمن معرفی ظرفیت های ورزشی و رفاهی دانشگاه ارومیه در جهت میزبانی شایسته این جشنواره گفت: دانشگاه ارومیه از دانشگاه های پیشتاز در جذب دانشجویان بین المللی در کشور است و تجربه خوبی در این زمینه دارد.
وی افزود: طبق برنامه ریزی و اقدامات پیش بینی شده، دانشگاه ارومیه، میزبان شایسته دانشجویان ورزشکار شرکت کننده در این جشنواره خواهد بود.
همچنین در پایان این نشست از پوستر اولین جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان بین المللی در ایران رونمایی شد.

دکتر جوادی معاون دانشجویی فرهنگی و دکتر فرضعلی پور مدیر تربیت بدنی دانشگاه ارومیه، دکتر علیجانپور را در این نشست همراهی می نمودند. 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir