Public Relations News Website

امروز

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
 

بیست و ششمین همایش انجمن زمین شناسی، به میزبانی گروه زمین شناسی دانشگاه ارومیه برگزار شد

بزرگترین رویداد علمی جامعه زمین شناسی کشور، بیست و ششمین همایش انجمن زمین شناسی، ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه سال جاری به میزبانی گروه زمین شناسی دانشگاه ارومیه برگزار شد.

 در این همایش، ضمن ارایه آخرین دستاوردهای علمی شاخه های مختلف علوم زمین، مسائل زیست محیطی و مخاطره ای استان نیز بررسی شد.

 حضور و حمایت جامعه دانشگاهی، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، سازمان نظام مهندسی معدن، صنعت، معدن و تجارت استان و شرکت های مهم معدنی، دانشجویان و پژوهشگران، از نقاط قوت این رویداد علمی بزرگ در شمالغرب کشور بود.

در مراسم افتتاحیه این همایش،  دکتر شفیعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه،  مهندس سرتیپی رئیس صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان­ غربی، دکتر قربانی رئیس انجمن زمین­ شناسی ایران و دکتر عابدینی دبیر علمی همایش در خصوص زمین ­شناسی ایران و جایگاه آن در دنیا سخنرانی نمودند.

بنا به گزارش دبیر علمی همایش، در این رویداد علمی بیش از 219 مقاله و اثر در محورهای مختلف علوم زمین توسط دبیرخانه همایش دریافت گردید که در مجموع از این مقالات ارسالی، 175 مقاله پذیرفته شده، 26 مقاله در بخش سخنرانی حضوری و 149 مقاله در قالب پوستر ارائه گردیدند. 383 پژوهشگر از 46 دانشگاه کشور در تدوین این 175 مقاله مشارکت داشته­ اند.

در مراسم اختتامیه این همایش نیز، در ابتدا دبیر اجرایی همایش سرکار خانم دکتر علیزاده  به ایراد سخنرانی پرداختند و ضمن تشکر از همکاری­ های انجام شده در برگزاری این همایش، به نکاتی در خصوص نحوه برگزاری و پروسه دریافت مقالات اشاره کردند.

در این همایش تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان، پژوهشگران و مولفین زمین­شناسی کشور و شرکت­ها و موسسات حامی برگزاری همایش صورت گرفت.  در پايان همايش، ضمن گراميداشت ياد و خاطره ­ي دكتر عبدالرحيم هوشمندزاده و فرزانه بروكانلو،‌ كه طي يكسال گذشته دار فاني را وداع گفته ­اند، عكس يادگاري سالانه در قاب همايش به يادگار ماند.

گزارش تصویری این همایش را در زیر مشاهده نمایید:

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir