Public Relations News Website

امروز

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

 اختتامیه‌ی نخستین رویداد بین‌المللی فتح پرچم شهر ارومیه با نام Urmia CTF

 

نخستین رویداد بین‌المللی فتح پرچم شهر ارومیه با نام Urmia CTF سرانجام بعد از 48 ساعت رقابت هیجان‌انگیز میان شرکت‌کننده‌هایی از سرتاسر جهان، به پایان رسید.

تیم برگزاری این دوره از مسابقات ضمن تقدیر فراوان از تلاش‌های چندماهه‌ی انجمن‌های علمی-دانشجویی مهندسی کامپیوتر دانشگاه‌های ارومیه و صنعتی ارومیه و نیز مدیریت و هماهنگی‌های بی‌نقص مرکز آپای دانشگاه ارومیه مفتخر است اعلام کند که این دوره از مسابقات با بازخورد بسیار مثبتی از سوی متخصصان حوزه‌ی امنیت سایبری و محافل دانشگاهیِ بین‌المللی روبه‌رو شد.

طبق اعلام دکتر میر سامان تاجبخش (از اعضای هیئت علمی دانشکده برق، کامپیوتر و فناوری‌های پیشرفته‌ی دانشگاه ارومیه و سرپرست تیم برگزاری این دوره از مسابقات) طی روزهای گذشته بیش از 1210 نفر در قالب 752 تیم از اقصی نقاط جهان برای کسب عنوان برترین تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند و در انتها "تیم ملی هک و نفوذ کشور سوئیس" موفق شد تا عنوان قهرمانی در نخستین دوره از این مسابقات را به نام خود ثبت کند.

تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده توسط پلتفرم برگزاری این رویداد نشان می‌دهد که با حضور تیم‌هایی همچون تیم ملی هک و نفوذ کشور سوئیس، تیم دانشگاه Saarland از کشور آلمان، دانشگاه YTU از کشور ترکیه، دانشگاه Silesian از کشور لهستان، دانشگاه‌های BIT و IIT از کشور هند و نیز صدها تیم دیگر از دانشگاه‌ها و سازمان‌های معتبر بین‌المللی در این مسابقه، دانشگاه ارومیه به خوبی توانسته از ظرفیت، توان و تخصص بالای اعضای خود در زمینه‌ی  امنیت سایبری برای سربلند کردن نام ایران در عرصه‌ی مسابقات معتبر دانشگاهی استفاده کند.

امید است که با حمایت‌های بی‌دریغ اعضای هیئت علمی، دانشجویان و مدیریت محترم دانشگاه ارومیه، در سال‌های پیش‌رو شاهد برگزاری بیشتر و باکیفیت‌تر این‌دست رویدادها باشیم.

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir