Public Relations News Website

امروز

یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جعفر ذوالفقاری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری آذربایجان غربی، با اشاره به اهمیت پژوهش در استان و کشور، افزود: مطابق دستورالعمل ارسالی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، برنامه های پیش بینی شده برای هفته پژوهش، در بازه زمانی مطابق با دستورالعمل اجرا خواهد شد.

جعفر ذوالفقاری افزود: تمامی دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی حسب دستور مقام عالی استان، موظف به همکاری با ستاد برگزاری هفته پژوهش و دانشگاه ارومیه به عنوان دبیرخانه برگزاری این هفته، جهت برگزاری نمایشگاه و جشنواره باشکوه این هفته هستند.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: براساس تفاهمنامه وزارت کشور و وزارت علوم، مقرر شده در این جشنواره از برگزیدگان پژوهش در حوزه های دانشگاهی، تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، صنعت گران، کارآفرینان، کشاورزان، بانوان فعال در عرصه های اشتغال و کارآفرینی و خیران تقدیر شود.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در پایان اظهار داشت: جشنواره دانش آموزی توسط اداره کل آموزش و پرورش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان توسط پارک علم و فناوری و مراسم تقدیر از برگزیدگان و فناوران برتر در 14 آذر ماه به همت دانشگاه ارومیه در ارومیه برگزار خواهد شد.

دکتر احمد علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این نشست ضمن اشاره به برنامه های هفته پژوهش در بخش های مختلف مطابق تفاهم نامه وزارت علوم و وزارت کشور، گفت: جناب اقای معتمدیان استاندار محترم استان، به عنوان رئیس ستاد، بنده به عنوان رئیس دانشگاه معین استان، به عنوان دبیر ستاد و دکتر شفیعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه معین استان به عنوان مسئول هماهنگ کننده و همچنین دبیر جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان منصوب شده اند.

رئیس دانشگاه ارومیه بر اجرای برنامه های هفته پژوهش مطابق آیین نامه و دستورالعمل  های ابلاغی ستاد کشوری تاکید نمود.

در ادامه جلسه دکتر شفیعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه آیین نامه و دستورالعمل اجرایی هفته پژوهش را تشریح نموده و هر یک از اعضای جلسه نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

در پایان مقرر شد جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و همچنین جشنواره تجلیل از دانش آموزان برتر پژوهشی در طول هفته پژوهش از 11 الی 17 آذر ماه در ارومیه برگزار شود.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir