Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

باهدف برقراری سازمان یافته ارتباط مراکز علمی ـ پژوهشی با بنیاد ایران‌شناسی در سطح ملی و با تأکید بر استان آذربایجان غربی  و بهره‌مندی از پشتیبانی علمی و تخصصی دانشگاه ها، تفاهم نامه همکاری ما بین دانشگاه ارومیه و بنیاد ایران شناسی منعقد و به امضای دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه و دکتر محمد حسین رجبی دوانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی رسید.

همکاری در اجرای طرح‌ها و پژوهش‎ های کاربردی توسط اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی در راستای نیازهای پژوهشی بخش‎های مختلف بنیاد، همکاری در برگزاری نشست‎های پژوهشی مشترک و تعامل علمی همه‌جانبه و  توسعه و تعالی فرهنگ پژوهش و نوآوری از طریق فرهنگ‌سازی و ایده پردازی از جمله موضوعات مهم این تفاهم نامه همکاری است.

همکاری درزمینه اجرای پروژه های تحقیقاتی استادان و دانشجویان، همکاری در برگزاری همایش‎های علمی در سطح استانی‎، ملی و بین المللی مرتبط با موضوعات موردنظر بنیاد و دانشگاه، بهره‌مندی از توانمندی‎های علمی و تخصصی اساتید دانشگاه در برگزاری نشست‌های علمی و کارگاه های آموزشی، تعریف و جهت دادن موضوع پایان‎نامه‎ ها و رساله ‎های دانشجویان تحصیلات تکمیلی با توجه‌ به نیازهای بنیاد، ایجاد و ارتباط دانشگاه و بنیاد با کرسی ایران شناسی در دانشگاه و کرسی های شرق ‎شناسی در دانشگاه های کشورهای عربی و کرسی‎ های ایران‌شناسی در کشورهای غربی از دیگر موضوعات مورد توافق در این تفاهم نامه است.

همچنین چاپ و انتشار پژوهش‌های مشترک بین دانشگاه و بنیاد ایران‌شناسی در قالب کتاب و مقاله، همکاری بنیاد ایران‌شناسی با دانشکده علوم انسانی و همکاری بنیاد بخصوص بنیاد ایران‌شناسی شعبه استان آذربایجان غربی با دانشجویان کارشناسی ارشد رشته تاریخ و ... در خصوص انجام پایان‌نامه‌های مربوطه از اهداف بعدی این تفاهم نامه همکاری است.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir