Public Relations News Website

امروز

یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه و معاونین و مدیران دانشگاه و همچنین اساتید و کارکنان علاقه مند به حوزه ورزش، جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه ارومیه یادواره سردار سلیمانی آغاز شد.

دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه در مراسم افتتاحیه این جشنواره ضمن تشکر از معاونت دانشجویی و فرهنگی و همچنین مدیریت تربیت بدنی دانشگاه به جهت برنامه ریزی و اجرای این جشنواره، گفت: افزایش تندرستی و شادابی دانشحویان و همکاران دانشگاهی یک از مسئولیت های هیات رئیسه دانشگاه است که در دو سال گذشته با حمایت های ویژه از برنامه ورزشی در این راستا حرکت کرده ایم.

دکتر علیجانپور افزود:جشنواره های ورزشی علاوه بر بعد فرهنگی و ورزشی بعد دیپلماسی نیز دارد. در همین راستا دانشگاه ارومیه در دو سال گذشته با اعزام تیم ملی والیبال دانشجویان ایران به فستیوال ورزشی دانشگاه‌های جهان در روسیه توسط دانشگاه ارومیه و برگزاری و میزبانی اولین جشنواره فرهنگی ورزشی بازیهای بومی و محلی برای دانشجویان بین الملل کل کشور در راستای توسعه دیپلماسی ورزشی نیز اقدام کرده است.

رئیس دانشگاه ارومیه افزود: در دوران کرونا متاسفانه اماکن ورزشی آسیب های جدی دیده بود که در دو سال گذشته به همت مدیریت پشتیبانی و مدیریت تربیت بدنی در این اماکن تعمییرات اساسی و بهسازی های خوبی جهت استفاده دانشگاهیان صورت گرفت.

دکتر عیلجانپور در پایان از همکاری های صمیمانه و نزدیک مدیریت تربیت بدنی و دانشکده علوم ورزشی در راستای ارتقای سطح ورزش و تندرستی دانشگاه تشکر نمود.

دکتر فرضعلی پور مدیر تربیت بدنی دانشگاه ارومیه نیز در این مراسم ضمن تشکر از حمایت های رئیس و هیات رئیسه دانشگاه از فعالیت های ورزشی، گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه ارومیه، گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یادواره سردار شهید سلیمانی، از یازدهم تا 24 ام بهمن ماه در رشته های فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج، شنا و تنیس روی میز ویژه آقایان و در رشته های آمادگی جسمانی، بدمینتون، دارت، شطرنج، شنا و تنیس روی میز ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان ورزشی دانشگاه نیز تجلیل شد.

این جشنواره با برگزاری مسابقه فوتسال ما بین دو تیم دانشکده ادبیات و دانشکده منابع طبیعی به صورت رسمی آغاز شد.

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir