Public Relations News Website

امروز

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی و به نقل از پارک علم و فناوری استان، این دوره از مسابقات در سطح دانش آموزی برگزار خواهد شد که برای دوره دبستان، سن مجاز شرکت کنندگان بین 6 الی 12 سال و برای دوره متوسطه بین 13 تا 18 سال خواهد بود که برای دوره دبستان در سه لیگ فوتبالیست، جنگجو و همکار و برای دوره متوسطه در دو لیگ مسیریاب و جنگجو برگزار می گردد.


تمامی دانش آموزانی که در محدوده سنی ذکر شده قرار داشته باشند، با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از مدرسه خود می توانند به صورت انفرادی و یا تیمی با حداکثر سه نفر در مسابقات شرکت نمایند. ضمنا علاقه مندان می توانند جهت آشنایی با نحوه برگزاری مسابقات و قوانین آن در کلاسهای آموزشی رباتیک که در مرکز رشد دانشگاه ارومیه برگزار می گردد شرکت نمایند. از این رو کسانی که هیچگونه اطلاعاتی از مسابقات رباتیک ندارند نیز می توانند با شرکت در کلاسهای آموزشی، خود را به سطح شرکت کنندگان در مسابقات برسانند.


زمان برگزاری مسابقات 16 و 17 بهمن ماه 93 بوده و مکان برگزاری دانشگاه ارومیه خواهد بود که هرگونه تغییرات احتمالی در زمان و مکان برگزاری مسابقات متعاقباً در سایت جشنواره به اطلاع خواهد رسید.


لازم به ذکر است با توجه به اینکه در دوره دبستان قطعات مورد استفاده باید یکسان باشند، بسته های رباتیک ارومکا محصول شرکت برق آذران تنها بسته های مورد تأیید این جشنواره می باشد که علاقه مندان به شرکت در مسابقات می توانند این بسته ها را از نمایندگی های مجاز و یا دفتر مرکزی این شرکت واقع در مرکز رشد دانشگاه ارومیه تهیه نمایند. در دوره متوسطه تامین قطعات و ساخت ربات با رعایت قوانین این مسابقات به عهده خود شرکت کنندگان بوده و می توانند قطعات را از فروشگاه ها و شرکت های مختلف تهیه نمایند.


پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی، دانشگاه ارومیه، مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه ارومیه و شرکت برق آذراناز برگزارکنندگان این دوره مسابقات هستند. گفتنی است: به سه تیم برتر هر لیگ در این مسابقات همراه با لوح تقدیر و معرفی نامه به انجمن رباتیک ایران جهت شرکت در مسابقات کشوری، جوایز نفیسی نیز اهداء خواهد شد


. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس ارومیه، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید منصور افشار، ساختمان مرکز رشد ICT، طبقه دوم، واحد 308مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 044-33477165تماس حاصل نمایند.


 


 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir