Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اولین جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان آذربایجان غربی بیست و هفتم آبان ماه با حضور نمایندگان ادارات و سازمان در سالن شورای پردیس شهر دانشگاه ارومیه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حب نقی رییس دانشگاه ارومیه و رییس ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان آذربایجان غربی، ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان و تبریک هفته بسیج گفت: همگان بر این اعتقاد، راسخ، هستیم که منزلت و مقام شهیدان والاست و آنها همواره منبع فیض و برکت پروردگار هستند و ما باید تلاش کنیم که فرهنگ شهادت که منبعث از مکتب اسلام و دین ماست تبدیل به فرهنگی زنده و پویا در بین جوانان و به خصوص دانشجویان شود.


وی ادامه داد: هر ساله در دانشگاه ها، یادواره ای ویژه دانشجویان شهید همان دانشگاه برگزار می گردید که امسال در شیوه ای ابتکاری، شهیدان دانشجو با توجه به استانی که در آن متولد و بزرگ شده اند بزرگ داشته می شوند.


دکتر حب نقی با اشاره به سخنان رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تصریح نمود: به تعبیر امام، خون بر شمشیر پیروز است و انقلاب اسلامی با این اعتقاد و با حضور مردم بسیجی ایران پیروز شد و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران به دست بیگانگان بیفتد و امروز ملت های منطقه نیز به این دیدگاه روی آورده و سعی در حرکت به سمت عزت و استقلال دارند.


رییس دانشگاه ارومیه هم چنین از تجلیل از پدران و مادران شهداء در کنگره شهدای دانشجوی استان و تشییع و تدفین دو شهید گمنام در محیط دانشگاه خبر داد و گفت: ما باید در پی آن باشیم که ارتباطی سازنده بین جوانان و شهیدان برقرار نماییم که این ارتباط، دانشجویان را با ریشه هایشان آشنا نموده و آنان را به فطرت پاک خدایی شان برمی گرداند.


دکتر حب نقی با اعلام وجود نزدیک به 100 دانشجوی شهید در استان آذربایجان غربی، از کلیه سازمان ها، ادارت و نهاد های استانی جهت برپایی هر چه باشکوه تر کنگره،دعوت به همکاری نمود.


گفتنی است: نماینده بسیج دانشجویی استان به عنوان دبیر کنگره، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، شهرداری، صدا و سیما، دانشگاه های علوم پزشکی، فرهنگیان، صنعتی، پیام نور و ... از سخنگویان این جلسه بودند. 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir