Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش روابط عمومی و به نقل از پایگاه شهید یعقوبی دانشگاه ارومیه، هفتمین جلسه آموزشی بسیج با محوریت «هفته بسیج و رسالت امروز بسیجیان» با حضور سرهنگ محمد پیری از سپاه شهداء استان، رییس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی معاون محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و کارکنان بسیجی و سایر همکاران علاقمند، سوم آذرماه در سالن شورای ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.


در ابتدای این جلسه، سرهنگ پیری با بیان رسالت بسیج خصوصاً دانشگاهیان به ابعاد گسترده توطئه­های دشمنان در در داخل و بیرون مرزها پرداخت و صلابت و استواری ایران اسلامی را ناشی از حضور همیشه در صحنه بسیج دانست.


همچنین بررسی مسائل مختلف سیاسی روز از دیگر بخشهای صحبت های وی بود.


در ادامه دکتر حب نقی رییس دانشگاه ضمن تبریک هفته بسیج به کارکنان بسیجی دانشگاه و عموم ملت ایران، بسیجی را مصداق آیه بارز قرآن عنوان نمود که در مواقع خطر هرگز زمین گیر نشده و دل به دنیا نمی­بندند بلکه آماده و جان بر کف، مدافع آرمانهای نظام اسلامی هستند.


در ادامه این نشست، حجت الاسلام و المسلمین محمدی به توصیف یکی از اصحاب بسیجی حضرت علی علیه­السلام، به نام صعصعة بن صوحان پرداخت که امام در مورد ایشان فرمودند: به خدا قسم من تو را کم هزینه برای نظام اسلام اما پرتلاش می­بینم.


وی از بسیجیان خواست ضمن ولایت­پذیری که از خصوصیات بارز یاران امیرالمؤمنین بود، همچون صعصعه برای نظام پرتلاش و کم هزینه باشند.


تقدیر از همکاران فرزندان شاهد ، خانم­ها پروانه تقی نژاد، رقیه جعفرپور، راضیه و رقیه زینالی، سیما اسدی و آقای امیر یعقوبی به نمایندگی از سایر خانواده های معظم شهید دانشگاه ارومیه با اهدای لوح، از برنامه های جانبی این جلسه بود.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir