Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور حرکت عظیم ملت ایران اسلامی در بهمن ماه 57 است حرکتی که اصلی ترین عامل پیروزی آن به دایت و روشنگری های رهبریتی معنوی به نام امام خمینی (ره) می گردد   مردم آزادیخواه خسته از سالهای مملو از بیداد و تحقیر، با تأسی آگاهانه از رهبری آگاه بزرگترین رویداد قرن را رقم زدند.


امام خمینی (ره) پیشوایی بود که مردم را به خوبی شناخت او به دنبال مقاصد دنیوی و زخارف زمینی نبود و چیزی را بری خود نخواست مردم نیز هوشیارانه علیرغم وجود نحله های مختلف و رهبران به ظاهر مبارز، کسی را انتخاب نمودند که در شجاعت و فقاهت و جوانمردی یکه تاز عصر خویش بود.


امام خمینی به پیروی از آموزه های اسلام حقیقی و راستین بسیاری از روابط های انسانی، فردی و اجتماعی و سیاسی را دیگرگون نمودند.


امام به نقش عمیق مردم در انقلاب و نظام ایمان داشت و"میزان رأی مردم" نه راهبردی تاکتیکی بلکه از اعتقاد راسخ ایشان به مردم نشأت می گرفت امام نظامی را بر اساس دو رکن محکم جمهوریت و اسلامیت بنا نهادند و برای اولین بار الگوی حکومتی را ترسیم نمودند که در آن نفی جمهوریت به نفی اسلام و بالعکس ختم نمی گردید.


امروز آن پیر جماران به جمع فرزندان شهید پیوسته و چقدر جای همه ی این عزیزان، امروز در میان ما خالی است ولی به یقین همه ی آنها نظاره گر ایران پر افتخار امروز هستند که تحت زعامت سیدی از نسل پاکان، چگونه جغرافیا و مرزهای قراردادی را در نوردیده است و در حال گسترش و بالیدن است. امروز فرزندان خمینی و خامنه ای کبیر در سوریه، لبنان، عراق و ... حماسه هایی می آفرینند که دوستان اشک شوق می ریزند و دشمنان انگشت گزان با یأس، آنان را می نگرند.


اینجانب ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر به روح پر فتوح امام خمینی (ره) و شهدای عزیز درود فرستاده و از خداوند متعال مسئلت دارم که این انقلاب و نظام ارزشمند را از شر وسوسه های خباثان و بداندیشان محافظت نموده و ما را در تداوم راه شهداء که همان راه عدالت و آزادی است توفیق دهاد.


وعده دیدار ما برای تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی ایران : روز چهارشنبه 22 بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و سه


رحیم حب نقی


رییس دانشگاه


 1393/11/21

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir