Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ارومیه همزمان با مردم سراسر کشور در راهپیمایی عظیم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ارومیه حضور یافتند.

این مراسم که با بارش شدید باران همراه بود ساعت 9:30 صبح از میدان ولایت فقیه آغاز و در میدان انقلاب با سخنرانی سردار صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا خاتمه یافت.

سخنران یو م الله 22 بهمن در شهر ارومیه، گفت: وحدت  و انسجام قومیت های  ایران از آذری ، کرد و فارس و عرب و بلوچ در راهپیمایی میلیونی امروز ایران نشان دهنده خردمندی ، دوستی و علاقه ذاتی همه این مردم به اسلام و کشور عزیزمان ایران است و حضور جوانان و زنان قهرمان ارومیه در راهپیمایی 22 بهمن یکی از مولفه های قدرت بازدارندگی موثر نظام در برابر هرگونه تهدیدات  خارجی و داخلی است.

سردار صفوی از زوال و حرکت  اسرائیل به سمت نابودی سخن گفت و افزود: رژیم صهیونیستی از حمایت آمریکا برخوردار است و یک روز هم نمی تواند بدون حمایت آمریکا به حیات ننگین و جنایتکار خود ادامه دهد، به د نبال شکست های  پی در پی در جنگ های 33 روزه  لبنان و جنگ های 22 روزه و 51 روزه غزه ، در هفته های قبل پاسخ دندان شکنی از حزب ا... لبنان  در مقابل جنایت آنها در قنیطره و به شهادت رساندن عده ای از فرزندان اسلام دریافت کرد و نتوانست عکس العمل نشان دهد و این یک واقعیت و حقیقت است که قدرت آمریکا  رو به کاهش است و این کشور و دولت ، دیگر ابرقدرت نیست .

وی همچنین ادامه داد:این یک واقعیت است که رژیم صهیونیستی روبه زوال  و نابودی حرکت می کند و البته آمریکائی ها و صهیونیست ها دشمنان سخت ایران طی 36 سال گذشته و هم اکنون بوده و هستند.

سرلشکر صفوی در ادامه با اشاره به تلاش  جبهه  غربی – صهیونیستی و برخی از کشور های عربی و غیر عربی در راه اندازی گروهک های تروریستی در عراق و سوریه واز بین بردن منابع کشورهای اسلامی گفت:آمریکائیها و صهیونیست ها بیشترین نفع را از این مسلمان کشی  می برند ، چرا که مسلمانان را به جان هم انداخته اند ، تا رژیم صهیونیستی در امنیت باشد  و زمینه بازگشت آمریکایی ها به عراق و منطقه فراهم باشد .

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir