Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

از پایان‌نامه‌های با موضوع دریاچه ارومیه حمایت می‌شود


معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: ستاد احياي درياچه اروميه از پايان نامه‌هاي مرتبط با موضوع درياچه اروميه حمايت مي‌كند.


به گزارش روابط عمومی و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی"هادی بهادری" در نشست هم اندیشی با اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با بیان اینکه موضوعات پایان نامه های دانشجویی باید با رویکرد کاربردی انتخاب شود، گفت: تمامی سرفصل های تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه می تواند جزو عناوین انتخابی برای پایان نامه های دانشجویی باشد تا از این طریق، راهکارهای مناسب برای رفع این مشکلات اندیشیده شود.


وی اظهار کرد: پروژه های تحقیقاتی و پایان نامه های دانشجویی با موضوعات مربوط به حوضه آبریز دریاچه ارومیه مورد حمایت کامل ستاد احیای دریاچه ارومیه قرار می گیرند تا از این ظرفیت برای اتصال دانشگاه به امور اجرایی احیای دریاچه ارومیه استفاده بیشتری کنیم.


بهادری همچنین با بیان اینکه تمامی اطلاعات بدست آمده از بررسی ها در مورد تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه بایدبصورت شفاف با مردم در میان گذاشته شود، افزود: هدف از این کار حساس شدن مردم به موضوع احیای دریاچه و همراهی آنها در امور اجرایی است.


وی با بیان اینکه در تمامی حوزه های فعالیتی احیای دریاچه ارومیه زمینه کاری موثر برای دانشگاهیان وجود دارد، اظهار کرد: برگزاری سمینارهای تخصصی با حضور اعضای هیأت علمی دانشگاه و افراد صاحب نظر می تواند نتایج موثری برای مردم از لحاظ کارشناسی داشته باشد.


معاون امورعمرانی استاندارآذربایجان غربی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید تعاملات بیشتری با دانشگاهیان و مراکز علمی و تحقیقاتی داشته باشند و اعضای هیأت علمی نیز موشکافانه فعالیت این دستگاه ها را بررسی کنند.


بهادری از دانشگاهیان حوزه دامپزشکی نیز خواست موضوعات بهداشت و درمان، تغییرات اکوسیستم و حیات وحش حوضه دریاچه ارومیه را به سرعت بررسی و نتایج را اعلام کنند.


اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در این نشست افزایش ارتباط موثر بین دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها و ارائه آمار و اطلاعات از سوی دستگاه های اجرایی برای انجام پژوهش و طرح های تحقیقاتی را خواستار شدند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir