Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دانشگاه ارومیه میزبان زائرین راهیان نور مناطق جنگی شمالغرب کشور است


به گزارش روابط عمومی، دانشگاه ارومیه از دهه سوم مرداد ماه میزبان زائران راهیان نور از سراسر کشور می باشد که طی اردوهای دو، سه و چهار روزه از مناطق جنگی شمالغرب کشور بازدید می کنند.


مهدی خواجه درزم معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه گفت: اردوی راهیان نور شمالغرب کشور از بعد از ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت که تاکنون سی هزار نفر از این مناطق بازدید کرده اند.


وی در خصوص زائرین گفت: دانشجویان و بسیج تمامی اقشار و خانواده ها از تشکیل دهندگان اصلی این اردوها هستند و شهرهای ارومیه، اشنویه، نقده، پیرانشهر، سردشت و مهاباد از شهرستان‌های میزبان کاروان‌های راهیان نور به شمار می‌روند.


معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ادامه داد: دانشگاه ارومیه از دهه آخر مرداد ماه میزبان این زائرین است و تاکنون، قریب به 1000 نفر در دانشگاه ارومیه اسکان داده شده و از این مکان به مناطق جنگی اعزام شده اند.


خواجه درزم تصریح نمود:با ورود کاروان‌ها به استان علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی، برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای نیز در ارومیه در قالب نمایش رزمی، فرهنگی، رزمایش شبانه و بصیرتی باعنوان علمداران ولایت و مسابقات عکس و خاطره نویسی و ... در طول اردو به اجرا در‌می‌آید.


بنا بر اعلام این مسئول، یادمان شهدای گمنام در پارک جنگلی ارومیه، یادمان شهدای باغ رضوان، یادمان 14 شهید بند، یادمان شهدای بمباران شیمیایی سردشت، یادمان شهید آبشناسان اشنویه، یادمان شهید بروجردی نقده، یادمان شهید ناصر کاظمی و یادمان شهدای تمرچین پیرانشهر، یادمان خلبان شهید خالد حیدری مهاباد، زندان دولاتو  واقع در جنگل های آلواتان سردشت، ارتفاعات بلفت و دوپازا در سردشت از مناطق بازدید استان آذربایجان غربی است.


گفتنی است: سرهنگ نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بحث‌های آموزشی برای برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور گفته است: در راستای آشنا کردن مردم با یادمان های دفاع مقدس و کمک به راویان، کتاب شناسنامه مناطق عملیاتی شمال غرب تهیه شده است و به زودی به چاپ می‌رسد تا به دست مردم در مناطق عملیاتی برسد.  


 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir