Public Relations News Website

امروز

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار با همکار بازنشسته جناب آقای حسین فیروزی

به گزارش روابط عمومی، در این دیدار که بیست و دوم شهریور ماه در منزل همکار محترم بازنشسته صورت گرفت وی ضمن تشکر از حضور رییس دانشگاه و هیأت همراه، خاطراتی را از تاسیس دانشگاه بیان نمود.

دکتر حب نقی رییس دانشگاه نیز ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی و طول عمر برای ایشان، خواستار متون سازی و نگارش خاطرات آقای فیروزی شد.

این همکار محترم در ابتدا در سال 1336 با سمت مدیر و  آموزگاری به استخدام اداره فرهنگ در آمده و در ادامه در سال 1344 همزمان با تاسیس دانشگاه ارومیه ( دانشکده کشاورزی و دامپروری ) به این اداره انتقال یافتند و نقش بسزایی در شکل گیری دانشگاه داشته اند.

مسئول اموال، رییس کارگزینی، کارشناس بودجه، رییس اداره بودجه، مدیرکل امور اداری، رییس اداره بودجه و تشکیلات، مدیرکل طرح های عمرانی از مسئولیت های وی در سالهای خدمت در دانشگاه بوده است.

وی در این سالها خدمات شایانی را برای دانشگاه به انجام رسانده اند و با سمت مدیر طرح و برنامه در سال 1376 به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند.

حسین فیروزی هم اکنون بعد از گذشت نزدیک به نیم قرن از تاسیس دانشگاه، هنوز هم نام اولین فارغ التنحصیلان دانشگاه ارومیه را به یاد دارد!

عضویت در کمیته بررسی امور وظایف قابل واگذاری به بخش غیردولتی، بررسی در خصوص برآورد امکانات و مقدمات تاسیس آموزشکده فنی و مهندسی، تهیه بودجه سالیانه دانشگاه و دفاع از آن در سازمان برنامه و بودجه، تهیه بودجه تفصیلی برای هیأت امناء، تهیه تشکیلات دانشگاه، مسئول دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه های منطقه شمالغرب کشور و ... از دیگر فعالیت های حسین فیروزی در تاریخ معاصر دانشگاه است.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir