Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی نماینده مرکز حراست وزارت علوم در امور موسسات غیر دولتی غیر انتفاعی استان

مراسم معارفه نماینده مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در امور موسسات غیر دولتی غیر انتفاعی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

این مراسم با حضور داوری معاون پرسنلی حراست مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رهنما سرپرست حراست موسسات غیر انتفاعی وزارت علوم، حکیمی معاون آموزشی و پژوهشی اداره کل اطلاعات استان، خردمند نماینده حراست کل استان و روسا و مسئولان حراست موسسات غیر انتفاعی استان در سالن شورای ستاد مرکزی دانشگاه ارومیه برگزار شد.

در این مراسم داوری با بیان وظایف حراست ها، مسئولان حراست موسسات غیر انتفاعی را بازویی توانمند و مشاوری امین برای روسای این موسسات برشمردند.

وی مدیریت اوقات فراغت و توجه به مشکلات صنفی دانشجویان را مهم دانسته و خواستار اهتمام ویژه مسئولان حراست و روسای موسسات غیر انتفاعی در این زمینه شد.

رهنما هم با بیان خصوصیات یک نیروی حراستی، به بیان احادیثی در این زمینه پرداخت. ایشان نماینده جدید حراست مرکزی وزارت علوم در امور موسسات غیر انتفاعی استان آغربی را فردی توانمند و دارای سوابق درخشان حراستی توصیف کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

حکیمی هم در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای نماینده جدید حراست مرکزی وزارت علوم، از زحمات نماینده قبلی تقدیر و تشکر نمود و پیشنهاد تشکیل ساختار وزارت علوم در استان آذربایجان غربی را داد تا مراکز آموزش عالی مستقر در استان امورات خود را با این ساختار هماهنگ نمایند و در روند اجرایی امورات مراکز آموزش عالی و دانشگاهها تسهیل ایجاد گردد.

خردمند هم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد نشاط و خودباوری در دانشگاهها، پیشینه تشکیل حراست برای موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی در استان را توضیح داده و در مورد منشور کاری و اخلاقی حراست ها نکاتی را بیان نمود.

در پایان این مراسم از زحمات آقای چربگو تقدیر و علی مرادی، مدیر حراست دانشگاه ارومیه به عنوان نماینده جدید حراست مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در امور موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی استان آذربایجان غربی منصوب شدند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir