Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نشست شورای روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی منطقه 3 کشور در دانشگاه ارومیه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر حب نقی رییس دانشگاه ارومیه در این جلسه ضمن خوشامدگویی به مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی شمالغرب، با اشاره به آیات آخر سوره آل عمران گفت: خداوند در این آیات می فرماید« اصبروا و صابروا و رابطوا» یعنی ای انسان صبر کن و همدیگر را به صبر سفارش کنید و با هم در ارتباط باشید.

رییس دانشگاه ادامه داد: این که در این آیات، صبر در کنار روابط میان انسان ها، ذکر شده نکته بسیار مهمی می باشد و نشان می دهد ارتباط همراه با سعه صدر در جوامع انسانی و روابط میان فردی، چقدر می تواند ارزشمند باشد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها، ارتباط دو سویه سازمان و مردم را ایجاد و تداوم می بخشد تصریح نمود: در حکومت هایی که بر اساس مردم سالاری دینی و حکومت برخاسته از مردم است نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی افکار مدیر حکومت به مردم و انتقال افکار مردم به حکومت؛ بسیار قابل توجه است.

دکتر حب نقی خاطر نشان ساخت: مدیران نباید اجازه دهند سطح روابط عمومی ها نازل گردد و در عصری که بنام ارتباطات، نامیده شده با فراهم نمودن تجهیزات، عده و عدّت؛ جایگاه این ارگان ها را فراتر برده و آنها یاری کنند.

در ادامه کارگاه آموزشی" اصول و سبک های حرفه ای در نگارش خبر" توسط دکتر علیرضا عبداللهی نژاد از اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی به مدت 4 ساعت برگزار گردید.

دکتر عبداللهی نژاد در این نشست، در خصوص مفاهیم اساسی در خبر نویسی، ارزشهای خبری، عناصر خبر، تهیه و تنظیم خبر و ... از کتاب روزنامه نگاری نوین که توسط روابط عمومی دانشگاه ارومیه به مدیران اهداء گردیده بود به تدریس پرداخت.

نشست مذکور چهارم آذرماه با حضور مدیران روابط عمومی 15 دانشگاه و مراکز پژوهشی؛ ارومیه، تبریز، زنجان، محقق اردبیلی، هنر اسلامی تبریز، صنعتی سهند تبریز، صنعتی ارومیه، شهید مهدنی آذربایجان، مراغه، بناب، تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، پارک علم و فناوری استان های آذربایجان شرقی و غربی، مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک مراغه در دانشگاه ارومیه ترتیب یافت.

این مراسم با ضیافت نهار به پایان رسید.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir